başkasının ne yaptığına karışma ben değil başka ters birine denk gelirsen seninde başına dert olmasın diye söylüyorum kardeş tavsiyesi olarak görürsün
Bana yazdığı mesaj bu. Kusura bakmada 19 yaşındaki kimse beni gelip yok başına dert olmasın yok kardeş tavsiyesi vs. diyip akıl veremez. 19 yaşındaki kimse benle tehdi vari üslupla konuşamaz. Korkudan kaçıp giden ben değilim. Haksız kimse o kaçıp gider ortadan. Görmüş olduk kimin haksız olduğunu bu sayede.
Hocam sana burada "kimse haksızsın" demedi ki. O arkadaş dışında. Ama akıl vermek, veya akıl almak kötü bir şey değildir. Nede olsa insanlar farklı tecrübelere sahip olabilecek düzeyde olabilirler.
Yani sürekli yaşını göstermek onun aşağılamak manasına da gelebilir onun gözünde ve bu durumda. O da size "akıl yaşta değil başta" dese durum kronik bir soruna ve tartışmaya önayak olmasını sağlamaz. Siz büyük bir insansınız, keşke ona yaklaşımınızda o oranda olsaydı güzel olmaz mıydı? İyilik paylaştıkça çoğalır, saygılarımla.