Konu arkadaşın genç olması değil, eğer öyle ise de hatasını neden kabul etmek istemiyor, bakın sabahtan beri yazdığı mesajlara, birçok insan benzer yorumlar yaptı, inatla hatalarını kabul etmiyor. Konuda tırmandıkça tırmandı. Normal şartlarda hiç iş almıyor olsak bile o şirketi açık her tuttuğumuz günün bir bedeli var. Maalesef vergi sistemi de giderler de çok acımasız. Arkadaşın bir ara 75 TL ye hosting mi alan adımı ne iddiası vardı, inanılmaz gerçekten. Şimdi o firmanın burdan şu anda aldığı ve alacağı işler içinde haksızlık olmadı mı? bana yapılsa ben çok kızardım gerçekten. Genç olmak aynı zamanda duyarlılıkta gerektirir.