iwebdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firmanın en azından kendi reklamını kendi yapma veya seçme şansı olsaydı, ve tekrar söylüyorum en baştan beri konu içinde uyarılar da yapıldı aslında, inceleyince kendisinin inatla dinlemediğini ve ikna olmadığını görebilirsiniz. Ben kendi adıma gençken hiç bu kadar saldırgan olmadım, hatam olduysa da oturup bir düşündüm nerde neyi farklı yapabilirdim diye.
Haklısınız hocam herkesin karakteri başka oluyor bizi de biz yapan bu farklılıklar diye düşündüm. Onun öğrenme yolu daha zor olacak çünkü başına işler alacak aldıkça farklı bir yapıya bürünecek.

Bende gençliğimde hoyrat, egoist, ve dinlemeden karar alan bir insandım. Ama şimdi dönüp bakıyorum geçmişe üzülüyorum yaptıklarıma.
Yaşayıp göreceğiniz çok şey var saygılarımla.