lXenonl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gönül ferman dinlemiyor;
Kardeşimizin bu kadar üstüne gelinmesine gerçekten anlam veremiyorum. Hepimiz bu yaşları yaşadık, hatalar yaptık, doğrular yaptık ama gerçekten de çok üstüne gidiyorsunuz.
Ceviz kabuğunu doldurmayacak;
Bir olayla karşı karşıyayız, ama bu kadar "öfke" bu kadar kin neden?
Ne güzel demiş üstad;
burda şu an ontolojik bir kırılma var-bir tane yok çok var.aykırı olana linç var. her şeyi kutsallaştırma var. ortak dil yok;katran&tüy var.
