• 24-10-2025, 16:10:08
    yachee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xxxx olursa işin yakasını bırakırım yazmışsın ama Burda kişiler sana cevap verdiği ve yol gösterdiği için konuşma hakkı da doğuyor sana. Yani sana kimse cevap yazmasa mecbur işin yakasını bırakmış olacaksın. Müşteri sen değilsin, baban. O yüzden senin burada yapabileceğin pek bir şey yok
    Vekalet alıp tüketici hakem heyetine başvuracağım bu ve tüm bunun gibiler için teker teker madem denetleme yok serbest piyasa diyerek fahiş fiyatları hak goruyorsunuz fahiş tazminat tebligatları ulaşıncada böyle konuşurlar bakalım
  • 24-10-2025, 16:10:59
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten ilgili firma yorumunu yapmış. Bu bir ticarettir istekler yapılıp teslim edildiyse zaten ortada sorun yoktur. Adam hazır tema kullanmış kullanmamış farketmez. Şu an ben hazır tema siteyi 15 binden aşağıya yapmıyorum. Makul bile fiyat. Özellikle fatura vs kestiyse çok uygun bence.
    Talep edilen şey ile verilen şey arasında dağlar kadar fark var
  • 24-10-2025, 16:11:32
    yachee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi bu çocuğa 10k nın ticarette bir değeri olmadığını öğretsin. Belki site kazandırdığı 1 tane müşteride bile maliyetinin çok daha fazlasını kazandırıyordur babana.
    Kiminin 10 lirası, ona 10 bin lira gibi gelebilir. Sonuçta herkesin parası kendine kıymetlidir.

    Sizin cebinizde ki 10 lira size kıymetsiz gelebilir. Neden 10 bin TL gibi rakamı sürekli küçümsüyorsunuz? Ben 16 yaşımdan beri çalışıyorum, 10 bin lira gayet iyi paradır.
  • 24-10-2025, 16:12:45
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Talep edilen şey ile verilen şey arasında dağlar kadar fark var
    Ciddi anlamda kanıtlı bir şey varsa ortada rahatlıkla hakkınızı arayabilirsiniz o zaman. Benim verdiğim fiyat müşteriyle birebir ne konuştuysak o dur fiyatı. O memnun ben memnun helalleşerek bitiririz işi. Ama böyle bir durum yoksa hakkınızı arayın tamamen zıtlaşmadan önce kanıtlar varsa sunun firmaya tamamlasın işleri derim.
  • 24-10-2025, 16:16:24
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordpress ve domain için hatta KDV için ödediği şeyi es geçip tüm herşeyi transfer edip geri kalan ücreti iade ettikleri takdirde zaten işin yakasını bırakırım bu site ile kaç müşteri çekip 10k TL'yi geri cikaracak ki zaten süs gibi duruyor bir amacı yok + site içinde müşteri için teşvik edici öğelerde yok ben zaten böyle birşeyi evde HTML tailwind ile yaparım yapmak istesem koyarım vercele alırım domaini yıllık 1000 öderim olur biter bu kadar basit birşeyi abartıp bu fahiş fiyatlara satmaları zoruma giden nokta bu ki babamı geç bu konudan haberi olmayan yüzlerce kişiye aynı tarifeyi uyguluyorlar dediğin gibi sorun bu abim sen anlamışsın olayı teşekürler
    Yaşın çok genç burada sana olumsuz yorum yapanlara aldırış etme her zaman hakkını en sonuna kadar ara. Bizde geçtik bu yollardan 10 bin TL'lik iş yok burada. Herkes kendi iş dalını ucuza kapattırmamak için bu rakamın düşük olduğunu iddaa edebilir, bu onların sorunu. Sadece saygı duyabilirim. Ama seninde atladığın ufak bir nokta var. Bütün parayı alma şansın yok. Tamam sadece site açılmış tema atılmış veya o yapılmış bu yapılmamış olabilir. Ortada yine harcanan küçük bir zaman var. Ona istinaden bütün parayı alma şansın yok. Bence ortada buluşmak kafi saygılarımla iyi forumlar.
  • 24-10-2025, 16:16:59
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi anlamda kanıtlı bir şey varsa ortada rahatlıkla hakkınızı arayabilirsiniz o zaman. Benim verdiğim fiyat müşteriyle birebir ne konuştuysak o dur fiyatı. O memnun ben memnun helalleşerek bitiririz işi. Ama böyle bir durum yoksa hakkınızı arayın tamamen zıtlaşmadan önce kanıtlar varsa sunun firmaya tamamlasın işleri derim.
    İstenilen işi doğru teslim etmemiş ancak babamın konudan haberi olmadığı için kabul etmiş yani satıcı firma kendi kafasına göre yapmış herşeyi ve reklam için ödeme alınmasına rağmen Google Ads kaydı göremiyorum
  • 24-10-2025, 16:18:36
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten ilgili firma yorumunu yapmış. Bu bir ticarettir istekler yapılıp teslim edildiyse zaten ortada sorun yoktur. Adam hazır tema kullanmış kullanmamış farketmez. Şu an ben hazır tema siteyi 15 binden aşağıya yapmıyorum. Makul bile fiyat. Özellikle fatura vs kestiyse çok uygun bence.
    15 bin TL'ye bir tema yüklüyorsanız eğer müşterilerinize Allah kolaylık versin diyebiliriz o halde hocam. Ama sanmıyorum böyle yapacağınızı illa ki arkaplanda yaptığınız ufak dokunuşlar ayarlar ve revizeler vardır diye düşünüyorum.
  • 24-10-2025, 16:19:23
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın çok genç burada sana olumsuz yorum yapanlara aldırış etme her zaman hakkını en sonuna kadar ara. Bizde geçtik bu yollardan 10 bin TL'lik iş yok burada. Herkes kendi iş dalını ucuza kapattırmamak için bu rakamın düşük olduğunu iddaa edebilir, bu onların sorunu. Sadece saygı duyabilirim. Ama seninde atladığın ufak bir nokta var. Bütün parayı alma şansın yok. Tamam sadece site açılmış tema atılmış veya o yapılmış bu yapılmamış olabilir. Ortada yine harcanan küçük bir zaman var. Ona istinaden bütün parayı alma şansın yok. Bence ortada buluşmak kafi saygılarımla iyi forumlar.
    Bütün parayı değil kdvyi domain hosting için kendi çıkardığı giderlerini aradan çıkarıp kalanı iade ederse benim için konu kapanacaktır ancak beni doğrudan avukatımla konusursun edersin diye tehdit edip göz korkutmaya çalışması doğru mudur bunu bilmiyorum ondan dm üzerinde detaylıca neye hangi fiyatları bictigini iletmesini istedim ona bile görüldü attı bana yani gerçekten profesyonel ve yasal bir firma olup olmadığından bile emin değilim belkide kendisi bile benim yaşlarımda bir sorun insan bilmiyorum
  • 24-10-2025, 16:24:24
    Alan memnun satan memnun. Biz çocukken bir söz vardı iki kişi konuşurken 3. ye bir şey düşerdi