Xxxx olursa işin yakasını bırakırım yazmışsın ama Burda kişiler sana cevap verdiği ve yol gösterdiği için konuşma hakkı da doğuyor sana. Yani sana kimse cevap yazmasa mecbur işin yakasını bırakmış olacaksın. Müşteri sen değilsin, baban. O yüzden senin burada yapabileceğin pek bir şey yok
Vekalet alıp tüketici hakem heyetine başvuracağım bu ve tüm bunun gibiler için teker teker madem denetleme yok serbest piyasa diyerek fahiş fiyatları hak goruyorsunuz fahiş tazminat tebligatları ulaşıncada böyle konuşurlar bakalım