• 24-10-2025, 16:00:22
    Ortada şikayet edeceğiniz bir durum yok, herhangi bir dolandırıcılık söz konusu değil. Haklıymış gibi bir de konu açmışsınız. Paylaştığınız konuda karşı tarafa ticari itibar zedeleme unsurları bulunuyor. Alaska Medya’nın yerinde olsam, bu durumun üzerine kesinlikle gider ve yasal haklarımı arar size de güzel bir hayat dersi verirdim.

    Eğer babanızın anlaşmasında sitenin düzenli yedeğinin alınması ve SEO optimizasyonlarının belirli periyotlarla elden geçirilmesi gibi maddeler yer alıyorsa 75 dolar çok ama çok düşük tutar bilginize.
  • 24-10-2025, 16:01:47
    ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle, yaşım 31'e dayandı. Foruma yeni üye oldum, ama eskiden beri takip ederim. Konu sahibini veya ilgili firmayı tanımam etmem. Ama kişisel olarak yorumum konu sahibi kendine göre haklı, ilgili firmada kendine göre haklı ama ortada buluşmak gerekiyor.

    Temayı ve yapılan işi bende inceledim, burada insanlara, yok vergi, yok firma gibi şeyleri ekleyerek aklını bulandırmayın. Bir işin bedelini yükselterek piyasayı da istediğiniz yöne doğru çekmeyin. Serbest piyasa diye diye ülkede fiyatlar hep uçuyor. Sonra da hep birlikteyiz bunu şikayet ediyoruz her şey niye pahalı diye.

    Ama buna siz izin veriyorsunuz, serbest piyasa kılıfının altına sığınarak fiyatların coşmasına müsade ediyorsunuz. Ayrıca ilgili firma yaptığı hizmetlere dahil tek bir kelime laf etmemişken "hemen avukatlarım sizi arar demesi" çok saçma geldi.

    "Aba altından sopa göstermek " yakışıyor mu size?
    İşlerinizi böyle hallediyorsanız onu da bilemem. Ayrıca olayın hukuksal boyutuna da girmek istemiyorum çünkü burada herkesin " avukat " olduğunu da düşünmüyorum onu onlara bırakalım bir zahmet.

    Bana kalırsa ücretin bir kısmı iade edilmelidir.
    Wordpress ve domain için hatta KDV için ödediği şeyi es geçip tüm herşeyi transfer edip geri kalan ücreti iade ettikleri takdirde zaten işin yakasını bırakırım bu site ile kaç müşteri çekip 10k TL'yi geri cikaracak ki zaten süs gibi duruyor bir amacı yok + site içinde müşteri için teşvik edici öğelerde yok ben zaten böyle birşeyi evde HTML tailwind ile yaparım yapmak istesem koyarım vercele alırım domaini yıllık 1000 öderim olur biter bu kadar basit birşeyi abartıp bu fahiş fiyatlara satmaları zoruma giden nokta bu ki babamı geç bu konudan haberi olmayan yüzlerce kişiye aynı tarifeyi uyguluyorlar dediğin gibi sorun bu abim sen anlamışsın olayı teşekürler
  • 24-10-2025, 16:03:24
    OguzTML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada şikayet edeceğiniz bir durum yok, herhangi bir dolandırıcılık söz konusu değil. Haklıymış gibi bir de konu açmışsınız. Paylaştığınız konuda karşı tarafa ticari itibar zedeleme unsurları bulunuyor. Alaska Medya’nın yerinde olsam, bu durumun üzerine kesinlikle gider ve yasal haklarımı arar size de güzel bir hayat dersi verirdim.

    Eğer babanızın anlaşmasında sitenin düzenli yedeğinin alınması ve SEO optimizasyonlarının belirli periyotlarla elden geçirilmesi gibi maddeler yer alıyorsa 75 dolar çok ama çok düşük tutar bilginize.
    Babamın isteği yalnızca öne çıkıp müşteri getirmesiyfi süs gibi duran bir site değil ve SEO optimizasyonlari periyotlarla ve yedek alınması gibi bir işleme gerek yok çünkü sitede bir işlem yok ve herhangi bir veri tutulmuyor hemen ara diye iki tane kıytırık tuş var o kadar işçilik yok siteye girip göz atıp değerlendirmenizi tavsiye ederim
  • 24-10-2025, 16:05:59
    Babanız size iş yaptırmadıysa bir bildiği vardır işi yapana kızacagınıza gidin babanıza kızın kızabilirseniz.
  • 24-10-2025, 16:07:07
    Everything is Possible!
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordpress ve domain için hatta KDV için ödediği şeyi es geçip tüm herşeyi transfer edip geri kalan ücreti iade ettikleri takdirde zaten işin yakasını bırakırım bu site ile kaç müşteri çekip 10k TL'yi geri cikaracak ki zaten süs gibi duruyor bir amacı yok + site içinde müşteri için teşvik edici öğelerde yok ben zaten böyle birşeyi evde HTML tailwind ile yaparım yapmak istesem koyarım vercele alırım domaini yıllık 1000 öderim olur biter bu kadar basit birşeyi abartıp bu fahiş fiyatlara satmaları zoruma giden nokta bu ki babamı geç bu konudan haberi olmayan yüzlerce kişiye aynı tarifeyi uyguluyorlar dediğin gibi sorun bu abim sen anlamışsın olayı teşekürler
    Hala yaparım ederim şöyle böyle konuşuyorsun. Bana bu kadar insan laf edecek ben buraya boş boş yazmak yerine site yapar atardım iş böyle olur diye. Sen bu işi yapabilcek olsaydın baban zaten senden isterdi gidip başkasından destek almazdı. Baban fiyatı kabul etmiş, herkesin fiyatı belli işine gelmiyorsa çalışmazsın. Hala iade falan diyorsun şaka gibisin.
  • 24-10-2025, 16:07:18
    yachee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi bu çocuğa 10k nın ticarette bir değeri olmadığını öğretsin. Belki site kazandırdığı 1 tane müşteride bile maliyetinin çok daha fazlasını kazandırıyordur babana.
    Babamın 2 ayda bitirdiği iş ile bu sözde firmanın 15 dakikada 10k almasının size bu kadar batması ardındaki sırrı çok merak ediyorum lütfen açıklar mısın?
  • 24-10-2025, 16:07:43
    Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordpress ve domain için hatta KDV için ödediği şeyi es geçip tüm herşeyi transfer edip geri kalan ücreti iade ettikleri takdirde zaten işin yakasını bırakırım bu site ile kaç müşteri çekip 10k TL'yi geri cikaracak ki zaten süs gibi duruyor bir amacı yok + site içinde müşteri için teşvik edici öğelerde yok ben zaten böyle birşeyi evde HTML tailwind ile yaparım yapmak istesem koyarım vercele alırım domaini yıllık 1000 öderim olur biter bu kadar basit birşeyi abartıp bu fahiş fiyatlara satmaları zoruma giden nokta bu ki babamı geç bu konudan haberi olmayan yüzlerce kişiye aynı tarifeyi uyguluyorlar dediğin gibi sorun bu abim sen anlamışsın olayı teşekürler
    Xxxx olursa işin yakasını bırakırım yazmışsın ama Burda kişiler sana cevap verdiği ve yol gösterdiği için konuşma hakkı da doğuyor sana. Yani sana kimse cevap yazmasa mecbur işin yakasını bırakmış olacaksın. Müşteri sen değilsin, baban. O yüzden senin burada yapabileceğin pek bir şey yok
  • 24-10-2025, 16:08:50
    BadSoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala yaparım ederim şöyle böyle konuşuyorsun. Bana bu kadar insan laf edecek ben buraya boş boş yazmak yerine site yapar atardım iş böyle olur diye. Sen bu işi yapabilcek olsaydın baban zaten senden isterdi gidip başkasından destek almazdı. Baban fiyatı kabul etmiş, herkesin fiyatı belli işine gelmiyorsa çalışmazsın. Hala iade falan diyorsun şaka gibisin.
    Bu yapıp yapmamakla alakalı değil iş böyle olur desem gostersem sanki iade verecek emeğime yazık şu dakikadan sonra birkere ayrıca benim verdiğim emekle bu isciliğin karşılaştırılmasi bile hoş gelmiyor kulağa ben oturup 2 saat tasarım yapacağım kıytırık temanın biriyle karşılaştırsınlar diye oldu
  • 24-10-2025, 16:09:27
    Zaten ilgili firma yorumunu yapmış. Bu bir ticarettir istekler yapılıp teslim edildiyse zaten ortada sorun yoktur. Adam hazır tema kullanmış kullanmamış farketmez. Şu an ben hazır tema siteyi 15 binden aşağıya yapmıyorum. Makul bile fiyat. Özellikle fatura vs kestiyse çok uygun bence.