Ortada şikayet edeceğiniz bir durum yok, herhangi bir dolandırıcılık söz konusu değil. Haklıymış gibi bir de konu açmışsınız. Paylaştığınız konuda karşı tarafa ticari itibar zedeleme unsurları bulunuyor. Alaska Medyanın yerinde olsam, bu durumun üzerine kesinlikle gider ve yasal haklarımı arar size de güzel bir hayat dersi verirdim.
Eğer babanızın anlaşmasında sitenin düzenli yedeğinin alınması ve SEO optimizasyonlarının belirli periyotlarla elden geçirilmesi gibi maddeler yer alıyorsa 75 dolar çok ama çok düşük tutar bilginize.
Babam bana sormadan wordpress site satın almış 10k TLye yardım
474
●36.468
- 24-10-2025, 16:01:47Wordpress ve domain için hatta KDV için ödediği şeyi es geçip tüm herşeyi transfer edip geri kalan ücreti iade ettikleri takdirde zaten işin yakasını bırakırım bu site ile kaç müşteri çekip 10k TL'yi geri cikaracak ki zaten süs gibi duruyor bir amacı yok + site içinde müşteri için teşvik edici öğelerde yok ben zaten böyle birşeyi evde HTML tailwind ile yaparım yapmak istesem koyarım vercele alırım domaini yıllık 1000 öderim olur biter bu kadar basit birşeyi abartıp bu fahiş fiyatlara satmaları zoruma giden nokta bu ki babamı geç bu konudan haberi olmayan yüzlerce kişiye aynı tarifeyi uyguluyorlar dediğin gibi sorun bu abim sen anlamışsın olayı teşekürleribrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:03:24Babamın isteği yalnızca öne çıkıp müşteri getirmesiyfi süs gibi duran bir site değil ve SEO optimizasyonlari periyotlarla ve yedek alınması gibi bir işleme gerek yok çünkü sitede bir işlem yok ve herhangi bir veri tutulmuyor hemen ara diye iki tane kıytırık tuş var o kadar işçilik yok siteye girip göz atıp değerlendirmenizi tavsiye ederimOguzTML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:07:07Hala yaparım ederim şöyle böyle konuşuyorsun. Bana bu kadar insan laf edecek ben buraya boş boş yazmak yerine site yapar atardım iş böyle olur diye. Sen bu işi yapabilcek olsaydın baban zaten senden isterdi gidip başkasından destek almazdı. Baban fiyatı kabul etmiş, herkesin fiyatı belli işine gelmiyorsa çalışmazsın. Hala iade falan diyorsun şaka gibisin.Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:07:18Babamın 2 ayda bitirdiği iş ile bu sözde firmanın 15 dakikada 10k almasının size bu kadar batması ardındaki sırrı çok merak ediyorum lütfen açıklar mısın?yachee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:07:43Xxxx olursa işin yakasını bırakırım yazmışsın ama Burda kişiler sana cevap verdiği ve yol gösterdiği için konuşma hakkı da doğuyor sana. Yani sana kimse cevap yazmasa mecbur işin yakasını bırakmış olacaksın. Müşteri sen değilsin, baban. O yüzden senin burada yapabileceğin pek bir şey yokDaeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:08:50Bu yapıp yapmamakla alakalı değil iş böyle olur desem gostersem sanki iade verecek emeğime yazık şu dakikadan sonra birkere ayrıca benim verdiğim emekle bu isciliğin karşılaştırılmasi bile hoş gelmiyor kulağa ben oturup 2 saat tasarım yapacağım kıytırık temanın biriyle karşılaştırsınlar diye olduBadSoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2025, 16:09:27Zaten ilgili firma yorumunu yapmış. Bu bir ticarettir istekler yapılıp teslim edildiyse zaten ortada sorun yoktur. Adam hazır tema kullanmış kullanmamış farketmez. Şu an ben hazır tema siteyi 15 binden aşağıya yapmıyorum. Makul bile fiyat. Özellikle fatura vs kestiyse çok uygun bence.