Wordpress ve domain için hatta KDV için ödediği şeyi es geçip tüm herşeyi transfer edip geri kalan ücreti iade ettikleri takdirde zaten işin yakasını bırakırım bu site ile kaç müşteri çekip 10k TL'yi geri cikaracak ki zaten süs gibi duruyor bir amacı yok + site içinde müşteri için teşvik edici öğelerde yok ben zaten böyle birşeyi evde HTML tailwind ile yaparım yapmak istesem koyarım vercele alırım domaini yıllık 1000 öderim olur biter bu kadar basit birşeyi abartıp bu fahiş fiyatlara satmaları zoruma giden nokta bu ki babamı geç bu konudan haberi olmayan yüzlerce kişiye aynı tarifeyi uyguluyorlar dediğin gibi sorun bu abim sen anlamışsın olayı teşekürler
Xxxx olursa işin yakasını bırakırım yazmışsın ama Burda kişiler sana cevap verdiği ve yol gösterdiği için konuşma hakkı da doğuyor sana. Yani sana kimse cevap yazmasa mecbur işin yakasını bırakmış olacaksın. Müşteri sen değilsin, baban. O yüzden senin burada yapabileceğin pek bir şey yok