Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wordpress ve domain için hatta KDV için ödediği şeyi es geçip tüm herşeyi transfer edip geri kalan ücreti iade ettikleri takdirde zaten işin yakasını bırakırım bu site ile kaç müşteri çekip 10k TL'yi geri cikaracak ki zaten süs gibi duruyor bir amacı yok + site içinde müşteri için teşvik edici öğelerde yok ben zaten böyle birşeyi evde HTML tailwind ile yaparım yapmak istesem koyarım vercele alırım domaini yıllık 1000 öderim olur biter bu kadar basit birşeyi abartıp bu fahiş fiyatlara satmaları zoruma giden nokta bu ki babamı geç bu konudan haberi olmayan yüzlerce kişiye aynı tarifeyi uyguluyorlar dediğin gibi sorun bu abim sen anlamışsın olayı teşekürler
Hala yaparım ederim şöyle böyle konuşuyorsun. Bana bu kadar insan laf edecek ben buraya boş boş yazmak yerine site yapar atardım iş böyle olur diye. Sen bu işi yapabilcek olsaydın baban zaten senden isterdi gidip başkasından destek almazdı. Baban fiyatı kabul etmiş, herkesin fiyatı belli işine gelmiyorsa çalışmazsın. Hala iade falan diyorsun şaka gibisin.