ibrahimykr1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşın çok genç burada sana olumsuz yorum yapanlara aldırış etme her zaman hakkını en sonuna kadar ara. Bizde geçtik bu yollardan 10 bin TL'lik iş yok burada. Herkes kendi iş dalını ucuza kapattırmamak için bu rakamın düşük olduğunu iddaa edebilir, bu onların sorunu. Sadece saygı duyabilirim. Ama seninde atladığın ufak bir nokta var. Bütün parayı alma şansın yok. Tamam sadece site açılmış tema atılmış veya o yapılmış bu yapılmamış olabilir. Ortada yine harcanan küçük bir zaman var. Ona istinaden bütün parayı alma şansın yok. Bence ortada buluşmak kafi saygılarımla iyi forumlar.
Bütün parayı değil kdvyi domain hosting için kendi çıkardığı giderlerini aradan çıkarıp kalanı iade ederse benim için konu kapanacaktır ancak beni doğrudan avukatımla konusursun edersin diye tehdit edip göz korkutmaya çalışması doğru mudur bunu bilmiyorum ondan dm üzerinde detaylıca neye hangi fiyatları bictigini iletmesini istedim ona bile görüldü attı bana yani gerçekten profesyonel ve yasal bir firma olup olmadığından bile emin değilim belkide kendisi bile benim yaşlarımda bir sorun insan bilmiyorum