Daeky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wordpress ve domain için hatta KDV için ödediği şeyi es geçip tüm herşeyi transfer edip geri kalan ücreti iade ettikleri takdirde zaten işin yakasını bırakırım bu site ile kaç müşteri çekip 10k TL'yi geri cikaracak ki zaten süs gibi duruyor bir amacı yok + site içinde müşteri için teşvik edici öğelerde yok ben zaten böyle birşeyi evde HTML tailwind ile yaparım yapmak istesem koyarım vercele alırım domaini yıllık 1000 öderim olur biter bu kadar basit birşeyi abartıp bu fahiş fiyatlara satmaları zoruma giden nokta bu ki babamı geç bu konudan haberi olmayan yüzlerce kişiye aynı tarifeyi uyguluyorlar dediğin gibi sorun bu abim sen anlamışsın olayı teşekürler
Yaşın çok genç burada sana olumsuz yorum yapanlara aldırış etme her zaman hakkını en sonuna kadar ara. Bizde geçtik bu yollardan 10 bin TL'lik iş yok burada. Herkes kendi iş dalını ucuza kapattırmamak için bu rakamın düşük olduğunu iddaa edebilir, bu onların sorunu. Sadece saygı duyabilirim. Ama seninde atladığın ufak bir nokta var. Bütün parayı alma şansın yok. Tamam sadece site açılmış tema atılmış veya o yapılmış bu yapılmamış olabilir. Ortada yine harcanan küçük bir zaman var. Ona istinaden bütün parayı alma şansın yok. Bence ortada buluşmak kafi saygılarımla iyi forumlar.