celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten ilgili firma yorumunu yapmış. Bu bir ticarettir istekler yapılıp teslim edildiyse zaten ortada sorun yoktur. Adam hazır tema kullanmış kullanmamış farketmez. Şu an ben hazır tema siteyi 15 binden aşağıya yapmıyorum. Makul bile fiyat. Özellikle fatura vs kestiyse çok uygun bence.
Talep edilen şey ile verilen şey arasında dağlar kadar fark var