• 16-10-2025, 14:37:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tühh yaa son 1 senelik r10 ticaret puanım konuya yorum yazmama yetmiyor
    Hocam ben öyle bir şey demedim, fakat siz dün 200 lira bile etmeyecek bir domaine çok güzel domain yazmıştınız, siz bilirsiniz özgürsünüz
  • 16-10-2025, 14:50:49
    #11
    Regush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben öyle bir şey demedim, fakat siz dün 200 lira bile etmeyecek bir domaine çok güzel domain yazmıştınız, siz bilirsiniz özgürsünüz
    Çok güzel değil güzel domain diyelim
    Ki evet adam projesine göre gayet güzel bir domain almış

    Bu şey gibi bardakta mısırı boykot listesindeki heinz ketçap ile yemek yani özgürsünüz.

    Şimdi boykot ürününü teşvik etmedim de diyebilirsiniz.

    Kusura bakmayın hocam marketten bolbol ketçap almıştım En son muhtemelen ketçap tercihimde yorum yapmaya yetmeyebilir
  • 16-10-2025, 14:52:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel değil güzel domain diyelim
    Ki evet adam projesine göre gayet güzel bir domain almış

    Bu şey gibi bardakta mısırı boykot listesindeki heinz ketçap ile yemek yani özgürsünüz.

    Şimdi boykot ürününü teşvik etmedim de diyebilirsiniz.

    Kusura bakmayın hocam marketten bolbol ketçap almıştım En son muhtemelen ketçap tercihimde yorum yapmaya yetmeyebilir
    Sorun yok hocam

    Ama boykot meselesinde haklısınız, başka marka bakmalıyım, muhalif olmama rağmen İsrail malı boykotunu destekliyorum, Filistin insani bir mesele.
  • 16-10-2025, 15:05:53
    #13
    Regush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun yok hocam

    Ama boykot meselesinde haklısınız, başka marka bakmalıyım
    Yok hocam boykot olayı ironiydi
    Afiyet olsun.
  • 16-10-2025, 15:15:45
    #14
    Regush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana bağkur, vergi dersi mi veriyorsunuz Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin tepeden bakarak bana ders vermeye çalışması çok acı, 2021'de üye olmama rağmen sizden fazla ticaretim ve fiziksel girişimlerim var, sizden daha fazla vergi ödemişimdir emin olun, 10a al 200 e sat diye şey yok konuda, hayattan bıkmışlığınızı, olumsuzluğunuzu üzerimize kusmayın lütfen. İyi forumlar.
    ne kadar vergi ödediniz çok merak ettim
  • 16-10-2025, 16:34:20
    #15
    Yazın yenecek bir gıda değil bana göre.
    Çünkü sıcak servis ediliyor ve o sıcakta kimse ağzı yana yana mısır yemek istemez.
    Çok da albenisi yok bana göre, çok sade ve yavan kalıyor.
    Üzerine ketçap yada mayonez dökmek de fayda etmiyor, tadını daha da bozuyor.
    Ama böyle kaburga mısır yaparsınız, üzerine sos falan dökersiniz o zaman alıcı bulabilirsiniz.
  • 16-10-2025, 20:50:27
    #16
    Tüketici için mantıklı değil bence en son bir kaç ay önce Ankara'da yemiştim bardağını 50₺ den almıştık hemen bitiyor küçücük bardak birde pazaryeri komisyonları eklenirse fiyatı tüketici için pahalı olur bir bardağa 100₺ vereceğime evde kendim yapar tabak tabak yerim.