Regush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben öyle bir şey demedim, fakat siz dün 200 lira bile etmeyecek bir domaine çok güzel domain yazmıştınız, siz bilirsiniz özgürsünüz
Çok güzel değil güzel domain diyelim
Ki evet adam projesine göre gayet güzel bir domain almış

Bu şey gibi bardakta mısırı boykot listesindeki heinz ketçap ile yemek yani özgürsünüz.

Şimdi boykot ürününü teşvik etmedim de diyebilirsiniz.

Kusura bakmayın hocam marketten bolbol ketçap almıştım En son muhtemelen ketçap tercihimde yorum yapmaya yetmeyebilir