Yazın yenecek bir gıda değil bana göre.
Çünkü sıcak servis ediliyor ve o sıcakta kimse ağzı yana yana mısır yemek istemez.
Çok da albenisi yok bana göre, çok sade ve yavan kalıyor.
Üzerine ketçap yada mayonez dökmek de fayda etmiyor, tadını daha da bozuyor.
Ama böyle kaburga mısır yaparsınız, üzerine sos falan dökersiniz o zaman alıcı bulabilirsiniz.