• 16-10-2025, 14:06:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar hocalarım, bölgemde küçücük bir kase helva ve dondurma karışımını TrendyolGO aracılığı ile 200 liraya satıyorlar. Ülkemizde süt mısır oldukça sevilen bir şey olmasına rağmen, neden bardakta mısır dükkanları yaygın değil, hiç anlamıyorum.


    Sermayesi olan arkadaşlar için gerçekten güzel bir girişim fikri olabilir 😄
    Eve siparişle bardakta mısır hizmeti de henüz görmedim!
    Özel soslarla güzelleştirilebilir.


    Tavsiye; Sarımsak tozu, Ketçap, Sarımsaklı Heinz Mayonez ile deneyin, muazzam bi lezzet.
  • 16-10-2025, 14:09:35
    #2
    R10.NET'in Bence En İyisi
    bi ara her köşe başına yayılıyorlardı lokmacılar gibi kısa sürdü sonradan yok oldular.
  • 16-10-2025, 14:10:38
    #3
    Margarin ile yaptıkları için paket servisi olmaz eve gelene kadar donacaktır.
    Giderler ve dükkan masrafını karşılamaz o nedenle en mantıklısı şuan olduğu gibi avm içi standlar.
  • 16-10-2025, 14:20:09
    #4
    Kâğıt üzerinde her şey kolay tabii… “Bardakta mısır satarım, köşeyi dönerim” diye düşünmek, Türkiye’de iş kurmanın ne anlama geldiğini hiç yaşamamış olmanın en net göstergesi.
    Sermaye koymak sadece malzeme almakla bitmiyor: vergi dairesi, stopaj, Bağ-Kur, muhasebeci, ruhsat, hijyen belgesi, Trendyol komisyonu, kira, elektrik, su, POS kesintisi derken o bardak mısırın maliyeti, senin “girişim fikrinden” daha acı hale geliyor.
    Ekonomiyi sadece tüketici gözüyle değil, üretici gözüyle de okumak gerekiyor.
    Yoksa herkes kâğıt üzerinde girişimci, pratikte ise ilk ayda “neden olmuyor ya?” diyenlerden biri oluyor.
  • 16-10-2025, 14:24:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    taylanweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kâğıt üzerinde her şey kolay tabii… “Bardakta mısır satarım, köşeyi dönerim” diye düşünmek, Türkiye’de iş kurmanın ne anlama geldiğini hiç yaşamamış olmanın en net göstergesi.
    Sermaye koymak sadece malzeme almakla bitmiyor: vergi dairesi, stopaj, Bağ-Kur, muhasebeci, ruhsat, hijyen belgesi, Trendyol komisyonu, kira, elektrik, su, POS kesintisi derken o bardak mısırın maliyeti, senin “girişim fikrinden” daha acı hale geliyor.
    Ekonomiyi sadece tüketici gözüyle değil, üretici gözüyle de okumak gerekiyor.
    Yoksa herkes kâğıt üzerinde girişimci, pratikte ise ilk ayda “neden olmuyor ya?” diyenlerden biri oluyor.
    Bana bağkur, vergi dersi mi veriyorsunuz Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin tepeden bakarak bana ders vermeye çalışması çok acı, 2021'de üye olmama rağmen sizden fazla ticaretim ve fiziksel girişimlerim var, sizden daha fazla vergi ödemişimdir emin olun, 10a al 200 e sat diye şey yok konuda, hayattan bıkmışlığınızı, olumsuzluğunuzu üzerimize kusmayın lütfen. İyi forumlar.
  • 16-10-2025, 14:28:31
    #6
    Benim kimden ne kadar vergi ödediğini hesaplayacak kadar boş vaktim yok dostum. Ama belli ki sen kendi fişini kesmeyi “ticaret” zannediyorsun.
    Burada konu “kim daha çok vergi verdi” değil, ne söylediğini tartıp söyleyebilmek.
    Ticaret, sadece al–sat değil; plan, sürdürülebilirlik, analiz ve gerçek maliyet bilincidir.
    Eğer bunların farkında olsaydın, “bardakta mısır fikrini” eleştirene kişisel alınmak yerine yazılanı anlayabilirdin.
    Herkesin kendi tecrübesi var, ama tecrübe üslup kazandırmalı — ego değil.
    İyi forumlar.



    Regush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin bize ders vermeye çalışması çok acı, 2021'de üye olmama rağmen sizden fazla ticaretim ve fiziksel girişimlerim var, sizden daha fazla vergi ödemişimdir emin olun, 10a al 200 e sat diye şey yok konuda, hayattan bıkmışlığınızı üzerimize kusmayın lütfen. İyi forumlar.
  • 16-10-2025, 14:31:15
    #7
    Regush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin bize ders vermeye çalışması çok acı, 2021'de üye olmama rağmen sizden fazla ticaretim ve fiziksel girişimlerim var, sizden daha fazla vergi ödemişimdir emin olun, 10a al 200 e sat diye şey yok konuda, hayattan bıkmışlığınızı, olumsuzluğunuzu üzerimize kusmayın lütfen. İyi forumlar.
    "Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin bize ders vermeye çalışması çok acı"
    Hayatımda daha kötü ve saçma bir bakış açısı görmedim.

    Senin ticaret puanlarının kaynağı 150-200 TL ona bakarsak. Bu seni iyi veya kötü bir satıcı yapmaz. Herkesin hayatı r10'ndan ibaret değil.
  • 16-10-2025, 14:35:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin bize ders vermeye çalışması çok acı"
    Hayatımda daha kötü ve saçma bir bakış açısı görmedim.

    Senin ticaret puanlarının kaynağı 150-200 TL ona bakarsak. Bu seni iyi veya kötü bir satıcı yapmaz. Herkesin hayatı r10'ndan ibaret değil.
    Hocam ben bu arkadaşlara haz etmiyorum eski üyelerin maalesef çoğu böyle tepeden bakıp milleti salak zannediyor vergi bağkur dersi vermeye çalışıyor, çok basit bir konuyu bile öyle olumsuzluyorlar ki, adeta cahil yerine koyup saygı sınırını aşıyorlar, gerçekten kötü bir hayatları olduğu için sizi de bu psikolojileri ile etkilemeye çalışıyorlar. Umarım hayatları düzene girer üzücü bir durum.

    Ben iş hayatımda ve sosyal medyada çok denk geliyorum bu tarz insanlarla ve haz etmiyorum.
  • 16-10-2025, 14:35:48
    #9
    Tühh yaa son 1 senelik r10 ticaret puanım konuya yorum yazmama yetmiyor