Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin bize ders vermeye çalışması çok acı, 2021'de üye olmama rağmen sizden fazla ticaretim ve fiziksel girişimlerim var, sizden daha fazla vergi ödemişimdir emin olun, 10a al 200 e sat diye şey yok konuda, hayattan bıkmışlığınızı, olumsuzluğunuzu üzerimize kusmayın lütfen. İyi forumlar.
"Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin bize ders vermeye çalışması çok acı"
Hayatımda daha kötü ve saçma bir bakış açısı görmedim.
Senin ticaret puanlarının kaynağı 150-200 TL ona bakarsak. Bu seni iyi veya kötü bir satıcı yapmaz. Herkesin hayatı r10'ndan ibaret değil.