Benim kimden ne kadar vergi ödediğini hesaplayacak kadar boş vaktim yok dostum. Ama belli ki sen kendi fişini kesmeyi “ticaret” zannediyorsun.
Burada konu “kim daha çok vergi verdi” değil, ne söylediğini tartıp söyleyebilmek.
Ticaret, sadece al–sat değil; plan, sürdürülebilirlik, analiz ve gerçek maliyet bilincidir.
Eğer bunların farkında olsaydın, “bardakta mısır fikrini” eleştirene kişisel alınmak yerine yazılanı anlayabilirdin.
Herkesin kendi tecrübesi var, ama tecrübe üslup kazandırmalı — ego değil.
İyi forumlar.



Regush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin bize ders vermeye çalışması çok acı, 2021'de üye olmama rağmen sizden fazla ticaretim ve fiziksel girişimlerim var, sizden daha fazla vergi ödemişimdir emin olun, 10a al 200 e sat diye şey yok konuda, hayattan bıkmışlığınızı üzerimize kusmayın lütfen. İyi forumlar.