"Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin bize ders vermeye çalışması çok acı"
Hayatımda daha kötü ve saçma bir bakış açısı görmedim.
Senin ticaret puanlarının kaynağı 150-200 TL ona bakarsak. Bu seni iyi veya kötü bir satıcı yapmaz. Herkesin hayatı r10'ndan ibaret değil.
Hocam ben bu arkadaşlara haz etmiyorum eski üyelerin maalesef çoğu böyle tepeden bakıp milleti salak zannediyor vergi bağkur dersi vermeye çalışıyor, çok basit bir konuyu bile öyle olumsuzluyorlar ki, adeta cahil yerine koyup saygı sınırını aşıyorlar, gerçekten kötü bir hayatları olduğu için sizi de bu psikolojileri ile etkilemeye çalışıyorlar. Umarım hayatları düzene girer üzücü bir durum.
Ben iş hayatımda ve sosyal medyada çok denk geliyorum bu tarz insanlarla ve haz etmiyorum.