Bana bağkur, vergi dersi mi veriyorsunuz

Son bir senedir 5 ticaret puanlı 2008 tarihli üyenin tepeden bakarak bana ders vermeye çalışması çok acı, 2021'de üye olmama rağmen sizden fazla ticaretim ve fiziksel girişimlerim var, sizden daha fazla vergi ödemişimdir emin olun, 10a al 200 e sat diye şey yok konuda, hayattan bıkmışlığınızı, olumsuzluğunuzu üzerimize kusmayın lütfen. İyi forumlar.
ne kadar vergi ödediniz çok merak ettim