Tüketici için mantıklı değil bence en son bir kaç ay önce Ankara'da yemiştim bardağını 50₺ den almıştık hemen bitiyor küçücük bardak birde pazaryeri komisyonları eklenirse fiyatı tüketici için pahalı olur bir bardağa 100₺ vereceğime evde kendim yapar tabak tabak yerim.