• 16-10-2025, 16:52:56
    #10
    "Kart parası almıyor, biz size para veriyoruz" dese yine bu bankayı kullanmam. Bu bankada hiç kullanılmayan maaş hesabım vardı. Yıllar sonra bu hesaba bir maaş yattı. Maaşımın (kısmi) yarısına yakın bir parayı "hesap işletim ücreti" diyerek hesaptan çekmişlerdi. Durumu bankadaki çalışana anlattım. Hiç yardımcı olmadı. Başka yöne bakarak "iade edemeyiz" dedi. Birkaç ay sonra çalıştığı şube kapandı. Zorda kalmak nedir, kendi de anlamıştır umarım.
  • 16-10-2025, 17:56:39
    #11
    deeprock2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Kart parası almıyor, biz size para veriyoruz" dese yine bu bankayı kullanmam. Bu bankada hiç kullanılmayan maaş hesabım vardı. Yıllar sonra bu hesaba bir maaş yattı. Maaşımın (kısmi) yarısına yakın bir parayı "hesap işletim ücreti" diyerek hesaptan çekmişlerdi. Durumu bankadaki çalışana anlattım. Hiç yardımcı olmadı. Başka yöne bakarak "iade edemeyiz" dedi. Birkaç ay sonra çalıştığı şube kapandı. Zorda kalmak nedir, kendi de anlamıştır umarım.
    Ayıp etmişler. Aradan çok vakit geçmeseydi aynı yöntemle başvurmanızı önerirdim.
    Bende Şubat'ta kapatacağım, 9.000 TL promosyon veriyor diye açmıştım, pek bi kampanyasıda yok
  • 16-10-2025, 18:40:08
    #12
    Paranın artık değeri yok maalesef, eskisi gibi çoğu kişi peşine düşmüyor ve aidatsız kart seçeneği sundukları için genelde bunu öne sürüyorlar. Birkaç sefer iade aldım fakat ondan sonra uğraşmayı bende bıraktım, uçuk ücret çekenleri iptal edip o bankayla çalışmıyorum genelde. Enflasyon ekonomilerinde bankalar kendilerini müşteriden üstün görüyor galiba, önceden hiç böyle değillerdi.
  • 07-01-2026, 11:29:34
    #13
    controlsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,


    Bu işlemleri yapmadan önce banka müşteri hizmetlerinden bu aidatın iadesini isteyebilirsiniz
    Olumsuz geri dönüş yaparlarsa, yazılı bi cevaba ihtiyacımız olacak

    Bankaların iletişim/öneri/şikayet/talep formları oluyor, oradan talep oluşturarak yıllık kart aidat ücretinin iadesini tekrar istemelisiniz
    Örnek banka için: deni zbank.com/iletisim/musteri-memnuniyeti-formu
    Talep formumuzun cevabı mailimize gelecektir

    Örneğin:



    - Gelen olumsuz mailin ekran görüntüsünü yada PDF'ini(ben pdf yaptım) alıyoruz
    - Banka uygulamasından bizden kestiği ücretin ekran görüntüsünü alıyoruz(buna gerek var mı emin değilim, ben yaptım)
    - E-devlet'e girip Bireysel Müşteri Hakem Heyeti'ne başvuruda bulunuyoruz


    Hakem Heyeti formu:

    NOT: @kastek; hocam çok önemli bir detay ekledi, uygulamanızı öneririm
    "başvurunuzda mutlaka aidatsız kart teklif edilmediği veya kartınızın zaten aidatsız olduğunu belirtin"


    Sonuç:



    Haklı olduğunuzu düşündüğünüz farklı konularda da mutlaka başvurun, daha öncesinde Akbank 250TL'lik Migros hediye çekini vermemişti, aynı yöntemle alabildim
    "hak yemem hakkımı da yedirmem"

    Bol şanslar
    Bende de aynı denizbank sorunu var yazdım bakalım ne cevap verecekler.

    Lazım olanlar için örnek metin paylaşayım işine yarayan olur belki
    ''Merhaba;

    Tarafıma yansıtılan kredi kartı yıllık aidatı ile ilgili olarak itirazımı bilgilerinize sunarım.

    İlgili kartın tarafıma tahsisi sırasında, kartın yıllık aidatlı olduğu hususunda açık ve net bir bilgilendirme yapılmamıştır. Ayrıca, bankanız tarafından aidatsız kredi kartı seçeneği tarafıma sunulmamış veya bu konuda tercih yapma imkânı verilmemiştir.

    Bu durum, tüketici olarak bilgilendirilme hakkımın ihlali niteliğindedir. Bu kapsamda, tarafıma yansıtılan kart aidatının iptal edilmesini ve hesabıma iade edilmesini talep ediyorum.

    Talebimin olumlu değerlendirilmemesi halinde, yasal haklarımı kullanarak Tüketici Hakem Heyeti ve ilgili mercilere başvuracağımı bildiririm.

    Gereğini rica ederim.

    Saygılarımla,
  • 07-01-2026, 13:21:19
    #14
    İşbankası da benden bireysel maximum kart için zorla 1300 küsür lira almıştı ve iade etmemişlerdi, ben normalde ticari kartlarını kullanıyorum onu kullanmıyorum dedigim halde 50 lira mı 100 lira mı ne bir harcama yapıldığı için almıştı. Bu yöntemle alabilir miyim acaba geri
  • 07-01-2026, 13:26:49
    #15
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşbankası da benden bireysel maximum kart için zorla 1300 küsür lira almıştı ve iade etmemişlerdi, ben normalde ticari kartlarını kullanıyorum onu kullanmıyorum dedigim halde 50 lira mı 100 lira mı ne bir harcama yapıldığı için almıştı. Bu yöntemle alabilir miyim acaba geri
    şahsi fikrim alabileceğiniz yönünde hocam yeterki yazılı olarak iade etmeyeceklerini bildirsinler
  • 07-01-2026, 14:38:41
    #16
    Önce okumadan imzaladığınız banka sözleşmelerini okuyun.

    Kesin geri iade diye bir şey YOK !!!
  • 07-01-2026, 14:48:17
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önemli konular takipteyim ...
  • 07-01-2026, 14:51:32
    #18
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce okumadan imzaladığınız banka sözleşmelerini okuyun.

    Kesin geri iade diye bir şey YOK !!!
    bide bayıl istersen