Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşbankası da benden bireysel maximum kart için zorla 1300 küsür lira almıştı ve iade etmemişlerdi, ben normalde ticari kartlarını kullanıyorum onu kullanmıyorum dedigim halde 50 lira mı 100 lira mı ne bir harcama yapıldığı için almıştı. Bu yöntemle alabilir miyim acaba geri
şahsi fikrim alabileceğiniz yönünde hocam yeterki yazılı olarak iade etmeyeceklerini bildirsinler