deeprock2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Kart parası almıyor, biz size para veriyoruz" dese yine bu bankayı kullanmam. Bu bankada hiç kullanılmayan maaş hesabım vardı. Yıllar sonra bu hesaba bir maaş yattı. Maaşımın (kısmi) yarısına yakın bir parayı "hesap işletim ücreti" diyerek hesaptan çekmişlerdi. Durumu bankadaki çalışana anlattım. Hiç yardımcı olmadı. Başka yöne bakarak "iade edemeyiz" dedi. Birkaç ay sonra çalıştığı şube kapandı. Zorda kalmak nedir, kendi de anlamıştır umarım.
Ayıp etmişler. Aradan çok vakit geçmeseydi aynı yöntemle başvurmanızı önerirdim.
Bende Şubat'ta kapatacağım, 9.000 TL promosyon veriyor diye açmıştım, pek bi kampanyasıda yok