Selamlar,
Bu işlemleri yapmadan önce banka müşteri hizmetlerinden bu aidatın iadesini isteyebilirsiniz
Olumsuz geri dönüş yaparlarsa, yazılı bi cevaba ihtiyacımız olacak
Bankaların iletişim/öneri/şikayet/talep formları oluyor, oradan talep oluşturarak yıllık kart aidat ücretinin iadesini tekrar istemelisiniz
Örnek banka için: deni zbank.com/iletisim/musteri-memnuniyeti-formu
Talep formumuzun cevabı mailimize gelecektir
Örneğin:
- Gelen olumsuz mailin ekran görüntüsünü yada PDF'ini(ben pdf yaptım) alıyoruz
- Banka uygulamasından bizden kestiği ücretin ekran görüntüsünü alıyoruz(buna gerek var mı emin değilim, ben yaptım)
- E-devlet'e girip
Bireysel Müşteri Hakem Heyeti'ne başvuruda bulunuyoruz
Hakem Heyeti formu:

NOT:
@kastek; hocam çok önemli bir detay ekledi, uygulamanızı öneririm
"
başvurunuzda mutlaka aidatsız kart teklif edilmediği veya kartınızın zaten aidatsız olduğunu belirtin"
Sonuç:
Haklı olduğunuzu düşündüğünüz farklı konularda da mutlaka başvurun, daha öncesinde Akbank 250TL'lik Migros hediye çekini vermemişti, aynı yöntemle alabildim
"hak yemem hakkımı da yedirmem"
Bol şanslar
Bende de aynı denizbank sorunu var yazdım bakalım ne cevap verecekler.
Lazım olanlar için örnek metin paylaşayım işine yarayan olur belki

''Merhaba;
Tarafıma yansıtılan kredi kartı yıllık aidatı ile ilgili olarak itirazımı bilgilerinize sunarım.
İlgili kartın tarafıma tahsisi sırasında, kartın yıllık aidatlı olduğu hususunda açık ve net bir bilgilendirme yapılmamıştır. Ayrıca, bankanız tarafından aidatsız kredi kartı seçeneği tarafıma sunulmamış veya bu konuda tercih yapma imkânı verilmemiştir.
Bu durum, tüketici olarak bilgilendirilme hakkımın ihlali niteliğindedir. Bu kapsamda, tarafıma yansıtılan kart aidatının iptal edilmesini ve hesabıma iade edilmesini talep ediyorum.
Talebimin olumlu değerlendirilmemesi halinde, yasal haklarımı kullanarak Tüketici Hakem Heyeti ve ilgili mercilere başvuracağımı bildiririm.
Gereğini rica ederim.
Saygılarımla,