Paranın artık değeri yok maalesef, eskisi gibi çoğu kişi peşine düşmüyor ve aidatsız kart seçeneği sundukları için genelde bunu öne sürüyorlar. Birkaç sefer iade aldım fakat ondan sonra uğraşmayı bende bıraktım, uçuk ücret çekenleri iptal edip o bankayla çalışmıyorum genelde. Enflasyon ekonomilerinde bankalar kendilerini müşteriden üstün görüyor galiba, önceden hiç böyle değillerdi.