ya birde usta bulamıyorsun asıl mevzu o
benzer bir durum yaşadık adam geç geldi müşteriden geliyorum dedi, kaçağı buldu kaynattı 5 bin dedi ya tutarsa diye
dedik indirim yap bu nedir, 3 bin dedi aldı ve başka bir müşteriye gitti.
150 bedavaymış. Benim arkadaş 400 metre plakasız mobiletle gelen ustaya 1500 TL işçilik verdi. Ampulde odanın ortasında sandalyeye çıkıp takmış. Usta demiş ki "abi bir de tonla benzin yaktık. sen köylümsün yol parası almıyom senden" demiş. Gitgel 800 metre için mobilet kaç ton benzin yakıyor ki? Bir km bile değil. Motor hacmi 50cc mi 70 cc mi neyse mobiletin. Sağolsun tonla benzin parası almamış.
150 bedavaymış. Benim arkadaş 400 metre plakasız mobiletle gelen ustaya 1500 TL işçilik verdi. Ampulde odanın ortasında sandalyeye çıkıp takmış. Usta demiş ki "abi bir de tonla benzin yaktık. sen köylümsün yol parası almıyom senden" demiş. Gitgel 800 metre için mobilet kaç ton benzin yakıyor ki? Bir km bile değil. Motor hacmi 50cc mi 70 cc mi neyse mobiletin. Sağolsun tonla benzin parası almamış.
Hocam ben 1 yıl öncesini dedim bi ara onla gitmiştim bide benim yaşadığım şehirde çok yok en iyilerinden biri.
Hocam ben 1 yıl öncesini dedim bi ara onla gitmiştim bide benim yaşadığım şehirde çok yok en iyilerinden biri.
%100 zam yapsa 300₺ olsun. Gene de uygun. Neredeyse 1 et dürüm + 1 ayran parasına geliyor. En azından et dürüm yer tavuk yerine. Yanına patates de yemek istese bir müşteri daha bulması lazım.
%100 zam yapsa 300₺ olsun. Gene de uygun. Neredeyse 1 et dürüm + 1 ayran parasına geliyor. En azından et dürüm yer tavuk yerine. Yanına patates de yemek istese bir müşteri daha bulması lazım.
300 TL ile burada 3 adet tavuk zurna + 2.5 lt kola.
Siz düşünün
300 TL ile burada 3 adet tavuk zurna + 2.5 lt kola.
Siz düşünün
Ooo iyiymiş. Gerçi Adana'ya gelirsem zurna dürüme sıra gelene kadar adanaydı, şirdandı, arap kadayıfıydı, bicibicydi derken obeziteden, mide fesatından patlar giderim o ayrı mesele
@RauL; öncelikle yeni bahçeniz hayırlı olsun. Musluk bağlamak, ampül değiştirmek gibi işler basit gibi görülse de bu işten ekmek yiyen bir sürü insan var. Eğer bu tip basit görülen işlerde "usta emeğinden" kurtulmak isterseniz sık pratik şart. Ayrıca gerçekten emek harcayanlar olduğu gibi yanıltanlar da var. Örneğin birkaç ay önce komşum hortum bağlatmak için usta çağırmış. Hortumu takmış ama kenarlardan su geliyor. Balkon musluğu değişecek demiş usta. 3 bin TL istemiş bir musluğa. Benden yardım istedi. Baktım aslında musluk sorunlu değil. Musluğu takarken, kendir veya telfon banda sarmamış. Kenardan su geliyordu. Bende telfon bant vardı. Birkaç tur sardım. 3 aydır sorunsuz kullanıyor. Haliyle sözde ustayı da 3 bin TLden ettik ama. Gerçi o usta ya hakkaten işi bilmiyor ya da insanların konu hakkında bilgisizliğini istismar ediyor. Alnının teri ile helal para kazanan emekçileri, gerçek ustalar tenzih ederim. Benim lafım usta görünümlü tiplere. Bir arkadaşım da anlamaz bu işlerden. Köy evine 400 metre öteden ampul değiştirmek için usta çağırmış. Plakasız mobiletle gelen usta 1500 TL işçilik + 200 TL ampul parası (ampul de tungsten flamanlı ampul Led değil) almış. Allahtan 400 metreden geliyor. 10-12 kmden gelseydi hapı yutmuştu arkadaş.
Çoğu usta uyanıklık yapıyor ve basit işi olanı bile gizleyip yüksek fiyat alıyor. Helal midir artık muamm. Mesela telefonlarda bu çok dönüyor. Hoparlörler temizlenmesi gerekiyor adam parça değiştirdim deyip sıyrılıyor yüksek fiyat alıyor gibi gibi