CemC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150 bedavaymış. Benim arkadaş 400 metre plakasız mobiletle gelen ustaya 1500 TL işçilik verdi. Ampulde odanın ortasında sandalyeye çıkıp takmış. Usta demiş ki "abi bir de tonla benzin yaktık. sen köylümsün yol parası almıyom senden" demiş. Gitgel 800 metre için mobilet kaç ton benzin yakıyor ki? Bir km bile değil. Motor hacmi 50cc mi 70 cc mi neyse mobiletin. Sağolsun tonla benzin parası almamış.
Hocam ben 1 yıl öncesini dedim bi ara onla gitmiştim bide benim yaşadığım şehirde çok yok en iyilerinden biri.