Evet hocam akraba var 1 ampül takıyor bildiğimiz ampülü yuvaya takıyor 150 TL
150 bedavaymış. Benim arkadaş 400 metre plakasız mobiletle gelen ustaya 1500 TL işçilik verdi. Ampulde odanın ortasında sandalyeye çıkıp takmış. Usta demiş ki "abi bir de tonla benzin yaktık. sen köylümsün yol parası almıyom senden" demiş. Gitgel 800 metre için mobilet kaç ton benzin yakıyor ki? Bir km bile değil. Motor hacmi 50cc mi 70 cc mi neyse mobiletin. Sağolsun tonla benzin parası almamış.