İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam okulu bırakıp elektrikçi olmak mantıklı geliyor bana bir ev elektriği döşüyorsun 1-2 günde el emeği 50+ alıyorsun.
Sanayi elektrikçisi gerçekten kazanır. Fakat teşeron firmalar çok sıkıntılı. Kendi şirketiniz varsa iyi iş.