• 22-09-2025, 01:29:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forum ortamı yıllardır birçok kişinin fikir alışverişinde bulunduğu, tartıştığı, zaman zaman kavga edip zaman zaman da dost olduğu bir yer. Peki bu sanal ortamda kurulan bağlar hiç gerçek hayata taşındı mı?
    📌 Hiç bu forumdan biriyle yüz yüze tanıştınız mı? Belki bir etkinlikte, bir iş ortamında ya da tamamen tesadüfen yollarınız kesişti.
    • Nasıl tanıştınız?
    • Tanışmadan önceki beklentinizle, tanıştıktan sonraki izleniminiz aynı mıydı?
    • O kişiyi buradan tanımasaydınız, gerçek hayatta arkadaş olur muydunuz?
    • Forumdan tanışıp hâlâ görüştüğünüz biri var mı?
    👇 Eğer tanıştığınız kişiler hâlâ aktifse, lütfen onları etiketleyin. Bu konu vesilesiyle belki yeniden iletişim kurmak isteyenler olur, kim bilir
    Merakla bekliyorum hikâyelerinizi!
  • 22-09-2025, 01:29:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @_Forbidden_; hocam buyrun konuma bekleniyorsunuz olumsuz yorumunuzu alabilirim en seri şekilde
  • 22-09-2025, 01:31:54
    #3
    @Bip;
  • 22-09-2025, 01:32:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Bip;
    Dostluğunuz baki olsun hocam seviliyorsunuz iyi forumlar dilerim.
  • 22-09-2025, 01:33:17
    #5
    Merhaba kardeşim, ben genelde forumu forumda bırakıyorum ancak bu forumda bir çok kişi reel görüşmüştür. Hatta ramazanlarda yemekler oluyor toplanıyorlar herkes tanışıp kaynaşıyor. Umarım ilerleyen zamanlarda sende katılırsın.
  • 22-09-2025, 01:34:18
    #6
    SSA
    Premium SEO Paketleri
    Kimi saysam bilemedim ki, yönetim ile aynı sofrada yemek yediğimiz de oldu, şehirden şehire dostlarımızın düğününe gittiğimiz de R10 bende bir aile
  • 22-09-2025, 01:34:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    _Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kardeşim, ben genelde forumu forumda bırakıyorum ancak bu forumda bir çok kişi reel görüşmüştür. Hatta ramazanlarda yemekler oluyor toplanıyorlar herkes tanışıp kaynaşıyor. Umarım ilerleyen zamanlarda sende katılırsın.
    Tabi ki abi katılmak isterim gerçekten beni de haberdar edin gelirim çok isterim iyi forumlar abi.
  • 22-09-2025, 01:35:31
    #8
    Adsense | Investor
    Çok fazla kişiyle tanıştım, rastlaştım. Saymakla bitmez
  • 22-09-2025, 01:36:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    SSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimi saysam bilemedim ki, yönetim ile aynı sofrada yemek yediğimiz de oldu, şehirden şehire dostlarımızın düğününe gittiğimiz de R10 bende bir aile
    Yöneticileri ve yetkilileri bilmem ama gerçekten yaş kitlesi olarak da çok tatlı bir ortamı var diğer forumlara nazaran daha kaliteli bir kitleye sahip keşke daha erkenden bulsaydım burayı.