Merhaba kardeşim, ben genelde forumu forumda bırakıyorum ancak bu forumda bir çok kişi reel görüşmüştür. Hatta ramazanlarda yemekler oluyor toplanıyorlar herkes tanışıp kaynaşıyor. Umarım ilerleyen zamanlarda sende katılırsın.
Tabi ki abi katılmak isterim gerçekten beni de haberdar edin gelirim çok isterim iyi forumlar abi.