SSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimi saysam bilemedim ki, yönetim ile aynı sofrada yemek yediğimiz de oldu, şehirden şehire dostlarımızın düğününe gittiğimiz de R10 bende bir aile
Yöneticileri ve yetkilileri bilmem ama gerçekten yaş kitlesi olarak da çok tatlı bir ortamı var diğer forumlara nazaran daha kaliteli bir kitleye sahip keşke daha erkenden bulsaydım burayı.