Merhaba kardeşim, ben genelde forumu forumda bırakıyorum ancak bu forumda bir çok kişi reel görüşmüştür. Hatta ramazanlarda yemekler oluyor toplanıyorlar herkes tanışıp kaynaşıyor. Umarım ilerleyen zamanlarda sende katılırsın.