Forum ortamı yıllardır birçok kişinin fikir alışverişinde bulunduğu, tartıştığı, zaman zaman kavga edip zaman zaman da dost olduğu bir yer. Peki bu sanal ortamda kurulan bağlar hiç gerçek hayata taşındı mı?
📌 Hiç bu forumdan biriyle yüz yüze tanıştınız mı? Belki bir etkinlikte, bir iş ortamında ya da tamamen tesadüfen yollarınız kesişti.
  • Nasıl tanıştınız?
  • Tanışmadan önceki beklentinizle, tanıştıktan sonraki izleniminiz aynı mıydı?
  • O kişiyi buradan tanımasaydınız, gerçek hayatta arkadaş olur muydunuz?
  • Forumdan tanışıp hâlâ görüştüğünüz biri var mı?
👇 Eğer tanıştığınız kişiler hâlâ aktifse, lütfen onları etiketleyin. Bu konu vesilesiyle belki yeniden iletişim kurmak isteyenler olur, kim bilir
Merakla bekliyorum hikâyelerinizi!