• 25-08-2025, 02:18:08
    #10
    Ben bir ara arabaya tavan çıtası alıyordum adam 3K dedi, almayacağımı anlayınca 2K'ya indi önce sonra 1K'ya indi en son 500 TL'ye almıştım buda tam tersi olmuş.
  • 25-08-2025, 02:18:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    TheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bi işlem anlamadım ben kötü bir şey demedim zaten sadece 1 haftayı geçince arayıp sormuştum işlemden kastınız kötü bir şey mi yaptım acaba
    Arkadaş şunu demeye çalışmış zaten karşı taraf fiyatı arttırıp fırsatçılık yapmış fırsatçılık yapanin göndereceği üründe daha kim bilir ne sorun çıkabilir demeye çalışmış tamamen iyi niyetli yorum yapmış.
  • 25-08-2025, 02:18:17
    #12
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır adama havale ile ödeseydin ürün bile gelmeyebilirdi allah korumuş
    Anladım hocam ya zaten havale istemişti 750ye yükseltip uygulama kesiyor diye ama direkt engelledim
  • 25-08-2025, 02:18:59
    #13
    bursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş şunu demeye çalışmış zaten karşı taraf fiyatı arttırıp fırsatçılık yapmış fırsatçılık yapanin göndereceği üründe daha kim bilir ne sorun çıkabilir demeye çalışmış tamamen iyi niyetli yorum yapmış.
    yeni fark ettim kusura bakmayın hocam yanlış anlama için
  • 25-08-2025, 03:13:25
    #14
    backlinkmatik.com
    bir açıdan siz de fırsatçısınız sonuçta =) 2000 tllik ürünü ( o da size göre) hafif defolu diye 300 tlye getirmek fırsatçılık değil mi=)

    sizi eleştirmiyorum, insan doğası bu; karşı fırsatçı ise siz de öylesiniz sonuçta hocam
  • 25-08-2025, 03:16:23
    #15
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir açıdan siz de fırsatçısınız sonuçta =) 2000 tllik ürünü ( o da size göre) hafif defolu diye 300 tlye getirmek fırsatçılık değil mi=)

    sizi eleştirmiyorum, insan doğası bu; karşı fırsatçı ise siz de öylesiniz sonuçta hocam
    hocam ceketin sıfırına yapay zeka 2000 diyor bana fırsatçı diyorsunuz lakin kargo ücretine kadar uygulama aracılığı ile ödedim ve satan kişi o fiyata koymuş ardından 5000 lira yapmış zaten defolu ürün teknolojik bir ürün veya yatırım aracı değil zaten şuan her hangi bir derici en kötü bakıma 1000 lira istiyor ben zaten alıp satma derdinde değilim masrafını edip kullanıcaktım ve masrafıda var yani niye ben fırsatçı olayım
  • 25-08-2025, 03:18:24
    #16
    backlinkmatik.com
    TheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ceketin sıfırına yapay zeka 2000 diyor bana fırsatçı diyorsunuz lakin kargo ücretine kadar uygulama aracılığı ile ödedim ve satan kişi o fiyata koymuş ardından 5000 lira yapmış zaten defolu ürün teknolojik bir ürün veya yatırım aracı değil zaten şuan her hangi bir derici en kötü bakıma 1000 lira istiyor ben zaten alıp satma derdinde değilim masrafını edip kullanıcaktım ve masrafıda var yani niye ben fırsatçı olayım
    2000 liralık malı 300 tlye alabileceğinizi düşünürseniz böyle şeyleri daha çok yaşarsınız diyelim, o zaman anlarsını belki =)
  • 25-08-2025, 03:27:44
    #17
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 liralık malı 300 tlye alabileceğinizi düşünürseniz böyle şeyleri daha çok yaşarsınız diyelim, o zaman anlarsını belki =)
    Kargo ücretiyle 500 liraya yakın ödeme yaptım ayrıca sadece bakımını yaptırsam 1000 tlye bana 1500 tlye geliyor hocam siz 100 liraya bişey alıp kullandıktan sonra 300 lirayamı satıyorsunuz her mal belli bir zaman kullanımdan sonra değer kaybetmezmi burda akıl hocalığı yapmanız şahsen biraz ayıp 2000 liralık malı 5000 liraya satmaya çalışması normal benim defolu ürünü masraf ediceğim halde ucuza almam mı sıkıntı oldu
  • 25-08-2025, 03:52:58
    #18
    bir kardeş ebook satıyor 100tl ye 1m kazanc
    (mont sahibi)