Bu kadar fırsatçı olunurmu?
30
●1.588
- 25-08-2025, 02:18:09Üyeliği durdurulduArkadaş şunu demeye çalışmış zaten karşı taraf fiyatı arttırıp fırsatçılık yapmış fırsatçılık yapanin göndereceği üründe daha kim bilir ne sorun çıkabilir demeye çalışmış tamamen iyi niyetli yorum yapmış.TheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2025, 02:18:17Anladım hocam ya zaten havale istemişti 750ye yükseltip uygulama kesiyor diye ama direkt engelledimCoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2025, 02:18:59yeni fark ettim kusura bakmayın hocam yanlış anlama içinbursasporr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2025, 03:13:25bir açıdan siz de fırsatçısınız sonuçta =) 2000 tllik ürünü ( o da size göre) hafif defolu diye 300 tlye getirmek fırsatçılık değil mi=)
sizi eleştirmiyorum, insan doğası bu; karşı fırsatçı ise siz de öylesiniz sonuçta hocam - 25-08-2025, 03:16:23hocam ceketin sıfırına yapay zeka 2000 diyor bana fırsatçı diyorsunuz lakin kargo ücretine kadar uygulama aracılığı ile ödedim ve satan kişi o fiyata koymuş ardından 5000 lira yapmış zaten defolu ürün teknolojik bir ürün veya yatırım aracı değil zaten şuan her hangi bir derici en kötü bakıma 1000 lira istiyor ben zaten alıp satma derdinde değilim masrafını edip kullanıcaktım ve masrafıda var yani niye ben fırsatçı olayımSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2025, 03:18:242000 liralık malı 300 tlye alabileceğinizi düşünürseniz böyle şeyleri daha çok yaşarsınız diyelim, o zaman anlarsını belki =)TheKapar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2025, 03:27:44Kargo ücretiyle 500 liraya yakın ödeme yaptım ayrıca sadece bakımını yaptırsam 1000 tlye bana 1500 tlye geliyor hocam siz 100 liraya bişey alıp kullandıktan sonra 300 lirayamı satıyorsunuz her mal belli bir zaman kullanımdan sonra değer kaybetmezmi burda akıl hocalığı yapmanız şahsen biraz ayıp 2000 liralık malı 5000 liraya satmaya çalışması normal benim defolu ürünü masraf ediceğim halde ucuza almam mı sıkıntı olduSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle