hocam ceketin sıfırına yapay zeka 2000 diyor bana fırsatçı diyorsunuz lakin kargo ücretine kadar uygulama aracılığı ile ödedim ve satan kişi o fiyata koymuş ardından 5000 lira yapmış zaten defolu ürün teknolojik bir ürün veya yatırım aracı değil zaten şuan her hangi bir derici en kötü bakıma 1000 lira istiyor ben zaten alıp satma derdinde değilim masrafını edip kullanıcaktım ve masrafıda var yani niye ben fırsatçı olayım
2000 liralık malı 300 tlye alabileceğinizi düşünürseniz böyle şeyleri daha çok yaşarsınız diyelim, o zaman anlarsını belki =)