bir açıdan siz de fırsatçısınız sonuçta =) 2000 tllik ürünü ( o da size göre) hafif defolu diye 300 tlye getirmek fırsatçılık değil mi=)
sizi eleştirmiyorum, insan doğası bu; karşı fırsatçı ise siz de öylesiniz sonuçta hocam
hocam ceketin sıfırına yapay zeka 2000 diyor bana fırsatçı diyorsunuz lakin kargo ücretine kadar uygulama aracılığı ile ödedim ve satan kişi o fiyata koymuş ardından 5000 lira yapmış zaten defolu ürün teknolojik bir ürün veya yatırım aracı değil zaten şuan her hangi bir derici en kötü bakıma 1000 lira istiyor ben zaten alıp satma derdinde değilim masrafını edip kullanıcaktım ve masrafıda var yani niye ben fırsatçı olayım