bir açıdan siz de fırsatçısınız sonuçta =) 2000 tllik ürünü ( o da size göre) hafif defolu diye 300 tlye getirmek fırsatçılık değil mi=)

sizi eleştirmiyorum, insan doğası bu; karşı fırsatçı ise siz de öylesiniz sonuçta hocam