2000 liralık malı 300 tlye alabileceğinizi düşünürseniz böyle şeyleri daha çok yaşarsınız diyelim, o zaman anlarsını belki =)
Kargo ücretiyle 500 liraya yakın ödeme yaptım ayrıca sadece bakımını yaptırsam 1000 tlye bana 1500 tlye geliyor hocam siz 100 liraya bişey alıp kullandıktan sonra 300 lirayamı satıyorsunuz her mal belli bir zaman kullanımdan sonra değer kaybetmezmi burda akıl hocalığı yapmanız şahsen biraz ayıp 2000 liralık malı 5000 liraya satmaya çalışması normal benim defolu ürünü masraf ediceğim halde ucuza almam mı sıkıntı oldu