• 24-07-2025, 11:09:29
    #38
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürettiğin silahları terör örgütleri üzerinde kullanmak yerine onlarla masaya oturup tavizler vermek bu örneğe dahil midir? Kullanmıyorsan çöp müdür?
    Söyle dahildir sevgili hocam.

    Yıllardır ülkemizde bitmeyen bir terör sorunu vardı biliyorsun. Sürekli canlarımız gidiyor kanlarimiz akitiliyordu. Bu ülkede günü birlik gelen şehit haberleri ne çabuk unutulur oldu? Savaş sadece artık silahla yapılmıyor. Sen onu vurursun o seni vurur. Silahla bitecek olsa zaten bu zamana kadar biterdi sonlandırdı bu sorun. Fakat bitmiyor.bu bir gerçek. Artık savaşlar masada yapılıyor. Kazanan masada kazanıyor. Bazen fiilen savasirsin bazen masada. Bu bir dünya gerçeği artık

    Sevgiler selamlar.
  • 24-07-2025, 11:18:22
    #39
    Uçakları sattıysan yerine yenisini koyacaksın bu kadar basit.
    Konuyu farklı yerlere çekmenin manası yok.

    Sürekli ormanlar yanarken uçak sayını her sene artırmıyorsan demek ki sen başarısızsın.

    Yok 25 yıl önce o var mıydı bu var mıydı diyenler oluyor fakat zaten teknoloji 2000 yılı itibari ile uçuşa geçti ve ulaşılabilir oldu.

    2000 yılı sonrası dünya teknolojisi önceki yüzyılların toplamından fazla gelişti.
    Bu sayede teknolojiye ulaşımınız daha kolay ve ucuz oldu.

    Bu sayede büyük projeler yollar , köprüler vs yapmak daha kolaylaştı.
    Malesef bizim halk bu Cumhurbaşkanımız R.T.E sayesinde oldu zannediyor.

    Cumhurbaşkanımız R.T.E eğer 2000 yılları öncesinde Cumhurbşakanı olsaydı söve söve 5 senede ilk seçimde iktidardan indirdiğiniz biri olurdu.

    R.T.E Daha önce ibb'de yanlış hatırlamıyorsam 4-5 yıl belediye başkanlığı yaptı mesela , klasik bir soru olan çivi çaktı mı diye soralım ? Hayır çakmadı. Çünkü bir belediye başkanı alt yapı , çevre düzenlemesi dışında pek bir şey yapamaz görevi o zaman. İktidar kim ise o yapması gerekir.

    Peki Chp en son ne zaman tek başına iktidar oldu diye soralım. 75 yıl önce.
  • 24-07-2025, 11:22:30
    #40
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçaklar eski model zaten de iyi fiyatlara satmışlar
    Uçak uzmanı mı oldun şimdi de

    Bahsedilen uçak cl-215 modeli şu an 11 ülkede hala kullanılıyor, cl-415 versiyonu ile farkı motor, biri türbin diğeri radial motor, işini her türlü yapan başarılı bir uçak, sen sırf çürüsün diye elindeki uçakları bakımsız bırakırsan yerine uçak koymazsan öyle ağzın açık havaya bakarsın.
  • 24-07-2025, 11:23:01
    #41
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söyle dahildir sevgili hocam.

    Yıllardır ülkemizde bitmeyen bir terör sorunu vardı biliyorsun. Sürekli canlarımız gidiyor kanlarimiz akitiliyordu. Bu ülkede günü birlik gelen şehit haberleri ne çabuk unutulur oldu? Savaş sadece artık silahla yapılmıyor. Sen onu vurursun o seni vurur. Silahla bitecek olsa zaten bu zamana kadar biterdi sonlandırdı bu sorun. Fakat bitmiyor.bu bir gerçek. Artık savaşlar masada yapılıyor. Kazanan masada kazanıyor. Bazen fiilen savasirsin bazen masada. Bu bir dünya gerçeği artık

    Sevgiler selamlar.
    Güçlü ülkeyiz değil mi? Hani İsrail'i falan bir gecede alırız falan değil mi? ABD bak nasıl kendi terörist olarak gördüklerine acımıyor, kendi polisine silah çekenlere bile acımıyor. Güçlü ülke dediğin kendi içerisinde belirli cezaları sağlam bir şekilde verirse terör çok güzel bitebilirdi bunca yılda bence.
    Bence bitmiyor değil bitirilmek istenmiyor yıllardır, hükümetler bunları korku malzemesi olarak kullanıyor. Örnekle açıklayayım, askerlerimiz şehit olduktan 1 gün sonra hep atv gibi belli kafadaki kanallarda "20 terörist öldürüldü, 40 terörist etkisiz hale getirildi, 15 terörist yok edildi" vs haberleri görüyorduk değil mi? Bunların gerçek olduğuna inanan var mı? Sonra insanlar da diyor ki "aaa bak hükümet nasıl da terörstleri öldürüyor, hiç acımıyorlar. bu hükümetle devam etmemiz lazım, vs vs".. Hep aynı taktiği yapıyorlar insanları kandırmak için.. Ama olan hep gencecik, baba evinin boyası olmayan, gencecik askerlerimize oldu hep.


    Sen ter*ristlerle masaya oturursan, terörü destekleyenleri, onlarca insanı katl*denleri hapisten dışarı salarsan güçlü ülke olmazsın, aciz bir ülke olursun. Bak haberlerde de onlarca cana kıymış insanları saldıkları haberi var, mutlu mutlu pozlar vermişler kameraya falan. Ormanları yakanların zaten kim oldukları, bu ülkeye düşman kensimden oldukları büyük ihtimal belli ama hiçbir şey yapılmıyor.


    Kısaca söylemek gerekirse kesinlikle "terörü bitirelim" amaçlı bir şey değil bu. Oy kaygısı ve ülke daha da karışsın diye uğraşılıyor. Bunun başka açıklaması yok. Günlerdir her tarafta aynı anda yangınlar çıkıyor, hükümet yetkililerinden, sorumlulardan çıkıp hiçbir şey diyen yok. Yan şehirlere gökten küller yağıyor, gökyüzünün rengi değişiyor ama sorumluların derdi başka...


    Sözüm meclisten dışarı ama keşke takım tutar gibi parti tutmasalar.. Yıllardır, yıllardır, yıllardır olacakları gören insanların uyardığı şeyler tek tek oluyor, oldu bile zaten. Ter*ristleri saldılar, şimdi de ormanları yok ediyorlar, orman yangınlarına karşı en büyük koz olan yangın uçakları her sene konu oluyor ama sonuç alınmıyor. Bu artık hata olmaktan çıktı bence, bilerek ve isteyerek yapılan bir şeye dönüştü..
    Yazık güzel ülkeme.
  • 24-07-2025, 11:33:03
    #42
    altamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güçlü ülkeyiz değil mi? Hani İsrail'i falan bir gecede alırız falan değil mi? ABD bak nasıl kendi terörist olarak gördüklerine acımıyor, kendi polisine silah çekenlere bile acımıyor. Güçlü ülke dediğin kendi içerisinde belirli cezaları sağlam bir şekilde verirse terör çok güzel bitebilirdi bunca yılda bence.
    Bence bitmiyor değil bitirilmek istenmiyor yıllardır, hükümetler bunları korku malzemesi olarak kullanıyor. Örnekle açıklayayım, askerlerimiz şehit olduktan 1 gün sonra hep atv gibi belli kafadaki kanallarda "20 terörist öldürüldü, 40 terörist etkisiz hale getirildi, 15 terörist yok edildi" vs haberleri görüyorduk değil mi? Bunların gerçek olduğuna inanan var mı? Sonra insanlar da diyor ki "aaa bak hükümet nasıl da terörstleri öldürüyor, hiç acımıyorlar. bu hükümetle devam etmemiz lazım, vs vs".. Hep aynı taktiği yapıyorlar insanları kandırmak için.. Ama olan hep gencecik, baba evinin boyası olmayan, gencecik askerlerimize oldu hep.
    Sen ter*ristlerle masaya oturursan, terörü destekleyenleri, onlarca insanı katl*denleri hapisden dışarı salarsan güçlü ülke olmazsın, aciz bir ülke olursun. Bak haberlerde de onlarca cana kıymış insanları saldıkları haberi var, mutlu mutlu pozlar vermişler kameraya falan. Ormanları yakanların zaten kim oldukları büyük ihtimal belli ama hiçbir şey yapılmıyor.


    Kısaca söylemek gerekirse kesinlikle "terörü bitirelim" amaçlı bir şey değil bu. Oy kaygısı ve ülke daha da karışsın diye uğraşılıyor. Bunun başka açıklaması yok. Günlerdir her tarafta aynı anda yangınlar çıkıyor, hükümet yetkililerinden, sorumlulardan çıkıp hiçbir şey diyen yok. Yan şehirlere gökten küller yağıyor, gökyüzünün rengi değişiyor ama sorumluların derdi başka...


    Sözüm meclisten dışarı ama keşke takım tutar gibi parti tutmasalar.. Yıllardır, yıllardır, yıllardır olacakları gören insanların uyardığı şeyler tek tek oluyor, oldu bile zaten. Ter*ristleri saldılar, şimdi de ormanları yok ediyorlar, orman yangınlarına karşı en büyük koz olan yangın uçakları her sene konu oluyor ama sonuç alınmıyor. Bu artık hata olmaktan çıktı bence, bilerek ve isteyerek yapılan bir şeye dönüştü..
    Yazık güzel ülkeme.

    Yazdıklarında doğru olan güzel yazılmış birçok cümle var hocam. Bir çoğuna katılıyorum. Ağzına yüreğine sağlık.

    Lakin sizlerde biliyorsunuz ABD yaparsa sınırlarını koruyor teröristleri yok ediyor, Türkiye yaparsa bu kabul edilemez barbar Türkler hemen yaptırım uygulayalım oluyor. Bunu istemiyor Türkiye.

    Ayrıca biz yıllardır sadece PKK ile urasmiyoruz ona veya kollarına gizli veya alenen yardım yapan ulkelerlede Uras halindeyiz bu unutulmamalı.

    Bizim ulkemizde teröristi yada yardım edeni hapse atsan insan haklarına aykırı hareket edersin dışarı salsan terörü desteklersin. Bu konuda unutulmamalı sayın hocam.

    Türkiye tarihi boyunca hiçbir zaman aciz bir ülke olmamıştır olmayacaktır da. Biz sağlam kökleri olan çok güçlü bir devletiz. Suskunuz lalız o başka bir mesele.Bu benim şahsi görüşüm dur. Katılmayabilirsiniz.Saygi duyarım.
  • 24-07-2025, 12:08:15
    #43
    20 yıl öncesi yapılmış en küçük şeyi bile kabul etmeyip bir çivi çakılmadı diyenler. Daha sonrasında insaflı olun bu hükümet hiç mi birşey yapmadı diye etrafa eleştiride bulunuyor. (Çivi çakılmadı söylemi de bu kişilerin hepsinde ortak cümle. &#128513
  • 24-07-2025, 12:43:38
    #44
    Adamın biri OGM paylaşıyor.
    Pek fazla birşeyler beklemeyin artık Hayırlısı olsun diyip geçin.
  • 24-07-2025, 13:02:57
    #45
    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özür dilerim ama OGM yapay zekaya göre bizleri kandırıyor
    Bakınız



    Yapay zeka bile Türkiyenin en az ilk 8de olduğunu ve 80den fazla hava aracının bulunduğunu söylüyor. Derdin ne senin?