KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürettiğin silahları terör örgütleri üzerinde kullanmak yerine onlarla masaya oturup tavizler vermek bu örneğe dahil midir? Kullanmıyorsan çöp müdür?
Söyle dahildir sevgili hocam.

Yıllardır ülkemizde bitmeyen bir terör sorunu vardı biliyorsun. Sürekli canlarımız gidiyor kanlarimiz akitiliyordu. Bu ülkede günü birlik gelen şehit haberleri ne çabuk unutulur oldu? Savaş sadece artık silahla yapılmıyor. Sen onu vurursun o seni vurur. Silahla bitecek olsa zaten bu zamana kadar biterdi sonlandırdı bu sorun. Fakat bitmiyor.bu bir gerçek. Artık savaşlar masada yapılıyor. Kazanan masada kazanıyor. Bazen fiilen savasirsin bazen masada. Bu bir dünya gerçeği artık

Sevgiler selamlar.