Uçakları sattıysan yerine yenisini koyacaksın bu kadar basit.
Konuyu farklı yerlere çekmenin manası yok.
Sürekli ormanlar yanarken uçak sayını her sene artırmıyorsan demek ki sen başarısızsın.
Yok 25 yıl önce o var mıydı bu var mıydı diyenler oluyor fakat zaten teknoloji 2000 yılı itibari ile uçuşa geçti ve ulaşılabilir oldu.
2000 yılı sonrası dünya teknolojisi önceki yüzyılların toplamından fazla gelişti.
Bu sayede teknolojiye ulaşımınız daha kolay ve ucuz oldu.
Bu sayede büyük projeler yollar , köprüler vs yapmak daha kolaylaştı.
Malesef bizim halk bu Cumhurbaşkanımız R.T.E sayesinde oldu zannediyor.
Cumhurbaşkanımız R.T.E eğer 2000 yılları öncesinde Cumhurbşakanı olsaydı söve söve 5 senede ilk seçimde iktidardan indirdiğiniz biri olurdu.
R.T.E Daha önce ibb'de yanlış hatırlamıyorsam 4-5 yıl belediye başkanlığı yaptı mesela , klasik bir soru olan çivi çaktı mı diye soralım ? Hayır çakmadı. Çünkü bir belediye başkanı alt yapı , çevre düzenlemesi dışında pek bir şey yapamaz görevi o zaman. İktidar kim ise o yapması gerekir.
Peki Chp en son ne zaman tek başına iktidar oldu diye soralım. 75 yıl önce.