20 yıl öncesi yapılmış en küçük şeyi bile kabul etmeyip bir çivi çakılmadı diyenler. Daha sonrasında insaflı olun bu hükümet hiç mi birşey yapmadı diye etrafa eleştiride bulunuyor. (Çivi çakılmadı söylemi de bu kişilerin hepsinde ortak cümle. 😁