Söyle dahildir sevgili hocam.
Yıllardır ülkemizde bitmeyen bir terör sorunu vardı biliyorsun. Sürekli canlarımız gidiyor kanlarimiz akitiliyordu. Bu ülkede günü birlik gelen şehit haberleri ne çabuk unutulur oldu? Savaş sadece artık silahla yapılmıyor. Sen onu vurursun o seni vurur. Silahla bitecek olsa zaten bu zamana kadar biterdi sonlandırdı bu sorun. Fakat bitmiyor.bu bir gerçek. Artık savaşlar masada yapılıyor. Kazanan masada kazanıyor. Bazen fiilen savasirsin bazen masada. Bu bir dünya gerçeği artık
Sevgiler selamlar.
Güçlü ülkeyiz değil mi? Hani İsrail'i falan bir gecede alırız falan değil mi? ABD bak nasıl kendi terörist olarak gördüklerine acımıyor, kendi polisine silah çekenlere bile acımıyor. Güçlü ülke dediğin kendi içerisinde belirli cezaları sağlam bir şekilde verirse terör çok güzel bitebilirdi bunca yılda bence.
Bence bitmiyor değil bitirilmek istenmiyor yıllardır, hükümetler bunları korku malzemesi olarak kullanıyor. Örnekle açıklayayım, askerlerimiz şehit olduktan 1 gün sonra hep atv gibi belli kafadaki kanallarda "20 terörist öldürüldü, 40 terörist etkisiz hale getirildi, 15 terörist yok edildi" vs haberleri görüyorduk değil mi? Bunların gerçek olduğuna inanan var mı? Sonra insanlar da diyor ki "aaa bak hükümet nasıl da terörstleri öldürüyor, hiç acımıyorlar. bu hükümetle devam etmemiz lazım, vs vs".. Hep aynı taktiği yapıyorlar insanları kandırmak için.. Ama olan hep gencecik, baba evinin boyası olmayan, gencecik askerlerimize oldu hep.
Sen ter*ristlerle masaya oturursan, terörü destekleyenleri, onlarca insanı katl*denleri hapisten dışarı salarsan güçlü ülke olmazsın, aciz bir ülke olursun. Bak haberlerde de onlarca cana kıymış insanları saldıkları haberi var, mutlu mutlu pozlar vermişler kameraya falan. Ormanları yakanların zaten kim oldukları, bu ülkeye düşman kensimden oldukları büyük ihtimal belli ama hiçbir şey yapılmıyor.
Kısaca söylemek gerekirse kesinlikle "terörü bitirelim" amaçlı bir şey değil bu. Oy kaygısı ve ülke daha da karışsın diye uğraşılıyor. Bunun başka açıklaması yok. Günlerdir her tarafta aynı anda yangınlar çıkıyor, hükümet yetkililerinden, sorumlulardan çıkıp hiçbir şey diyen yok. Yan şehirlere gökten küller yağıyor, gökyüzünün rengi değişiyor ama sorumluların derdi başka...
Sözüm meclisten dışarı ama keşke takım tutar gibi parti tutmasalar.. Yıllardır, yıllardır, yıllardır olacakları gören insanların uyardığı şeyler tek tek oluyor, oldu bile zaten. Ter*ristleri saldılar, şimdi de ormanları yok ediyorlar, orman yangınlarına karşı en büyük koz olan yangın uçakları her sene konu oluyor ama sonuç alınmıyor. Bu artık hata olmaktan çıktı bence, bilerek ve isteyerek yapılan bir şeye dönüştü..
Yazık güzel ülkeme.