• 23-07-2025, 23:19:15
    #19
    Ülke yanmış Fan olanların umrunda mı ? Alınlar secdeye değsin yeter.CEHAPE OLSA ÜLKE NE HALE GELİRDİ YEĞENİMMMM.....

    Ömrümüzün 20 yılı boşa gitti bari çocukların iyi olsun Allahım her gün dua ediyorum.
  • 23-07-2025, 23:19:58
    #20
    hocam uyap ne alaka?
  • 23-07-2025, 23:26:33
    #21
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kaynak olarak devleti bilirim hocam. gerisi daha boştur. Şimdi nasıl ki A haber yere göğe sığdıramıyorsa ben onlara da inanmam bu halk tv kafasına da ınanmam. Biraz vicdanlı olmak gerekiyor. Yeşil alan konusunda hıcbır ıktıdar bunların eline su dökemezken, o 8 eski uçak dünyamızı kurtarmayacakken niye satıp muhalefete laf versin bırazda mantık yuruturum.
    Ha zaten kızıyorum ormanlar kolay yetişmiyor değil 8 80 tane yangın söndürme uçağımız olmalı. Daha iki gün önce bunu düşündüm yangın çıktıgında anında söndürebiecek güç olmalı.
    .
    Orman alanlarının arasında belırlı mesafelerde boşluklar olmalı yangının geniş alana yayılmaması için. Yapılabilirliğini elbet mühendisler bilir benimki düz mantık. Yapay havuz sistemleri olmalı yüksek konumlarda. yagmur suyunun doldurabılecek ve bunlar hem ağaç sulamada hem yangını daha hızlı kontrol altına almada kullanılabılmeli.
    Orman bekçileri artırılmalı. kulelerden bırcok alanı gözetlemeli. insan hareketliliği varsa oraya güvenlik sevk edilmeli vs vs abartı değil o ormanlar kolay yetişmiyor.
    .
    Bazıları dıyecek çok maliyetli. Bir valimin belediyeden bu ülkeye bedel odeyenler ıcın bır talebimde dediği gibi "Belediyeler o kadar parayı yaptırdıkları tuvaletin reklamına veriyorlar" demişti. Haklı da yapılabılecek farklı seyler en azından vardır illaki. Amacım siyaset değil iki tarafa da kızıyorum. Kaan yapılmaya başlandığında "Kalorifer peteği" diye dalga geçen zihniyetin benim gözümde okunacak savunacak değeri de yoktur. Kendi ülkemiz için iyi bir şey olmamışsa bile inşallah olur diyemeyenlerimiz var ne dıyeyım
    Hocam devlet inkar etmediğine göre doğru bu haber.
    Ormanlar için yapılacakları anlatmışsınızda 20 senedir aynı kişi ülkeyi yönetiyor neden yapmadı diye sorarım ben size o vakit.

    Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke biraz araştırsanız.

    Hocam THK dan bahsediyoruz Orman Genel Müdürlüğünden değil hatırlatırım. Ben size THK'yı sordum OGM'yi değil.
    Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam uyap ne alaka?
    Hocam devlet kurumlarının ihaleleri oradan yayınlanıyor anladığım kadarıyla.
  • 23-07-2025, 23:38:36
    #22
    Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke biraz araştırsanız.

    Özür dilerim ama OGM yapay zekaya göre bizleri kandırıyor
    Bakınız



  • 23-07-2025, 23:53:45
    #23
    Kişisel Rütbe
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kaynak olarak devleti bilirim hocam. gerisi daha boştur. Şimdi nasıl ki A haber yere göğe sığdıramıyorsa ben onlara da inanmam bu halk tv kafasına da ınanmam. Biraz vicdanlı olmak gerekiyor. Yeşil alan konusunda hıcbır ıktıdar bunların eline su dökemezken, o 8 eski uçak dünyamızı kurtarmayacakken niye satıp muhalefete laf versin bırazda mantık yuruturum.
    Ha zaten kızıyorum ormanlar kolay yetişmiyor değil 8 80 tane yangın söndürme uçağımız olmalı. Daha iki gün önce bunu düşündüm yangın çıktıgında anında söndürebiecek güç olmalı.
    .
    Orman alanlarının arasında belırlı mesafelerde boşluklar olmalı yangının geniş alana yayılmaması için. Yapılabilirliğini elbet mühendisler bilir benimki düz mantık. Yapay havuz sistemleri olmalı yüksek konumlarda. yagmur suyunun doldurabılecek ve bunlar hem ağaç sulamada hem yangını daha hızlı kontrol altına almada kullanılabılmeli.
    Orman bekçileri artırılmalı. kulelerden bırcok alanı gözetlemeli. insan hareketliliği varsa oraya güvenlik sevk edilmeli vs vs abartı değil o ormanlar kolay yetişmiyor.
    .
    Bazıları dıyecek çok maliyetli. Bir valimin belediyeden bu ülkeye bedel odeyenler ıcın bır talebimde dediği gibi "Belediyeler o kadar parayı yaptırdıkları tuvaletin reklamına veriyorlar" demişti. Haklı da yapılabılecek farklı seyler en azından vardır illaki. Amacım siyaset değil iki tarafa da kızıyorum. Kaan yapılmaya başlandığında "Kalorifer peteği" diye dalga geçen zihniyetin benim gözümde okunacak savunacak değeri de yoktur. Kendi ülkemiz için iyi bir şey olmamışsa bile inşallah olur diyemeyenlerimiz var ne dıyeyım
    O zaman tüik sana göre haklı
  • 24-07-2025, 03:38:23
    #24
    Selamlar arkadaşlar. İnanın bu tip konulara yorum yapmayı hiç sevmiyorum. Fakat kendimi tutamiyorumda bazen. Tek bir cümle yazıp çıkıyorum.

    Ülkemizde 50 yıldır olmayan yapılmayan birçok şey 20 yılda yapılmaya çalışılıyor. Kusura bakmayın da bagzi arkadaslar; Az insaf az vicdan yahu.Hani Allah'ta iyi demez. 20 yıl oncesinide çok iyi biliyorum / bilenlerimiz de vardir dimi dostlar? 50 yıldır çivi cakilmamis bir ülke 20 yılda anca bu kadar olabiliyor.

    Sevgiler saygılar herkeze.
  • 24-07-2025, 08:07:59
    #25
    Kişisel Rütbe
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar. İnanın bu tip konulara yorum yapmayı hiç sevmiyorum. Fakat kendimi tutamiyorumda bazen. Tek bir cümle yazıp çıkıyorum.

    Ülkemizde 50 yıldır olmayan yapılmayan birçok şey 20 yılda yapılmaya çalışılıyor. Kusura bakmayın da bagzi arkadaslar; Az insaf az vicdan yahu.Hani Allah'ta iyi demez. 20 yıl oncesinide çok iyi biliyorum / bilenlerimiz de vardir dimi dostlar? 50 yıldır çivi cakilmamis bir ülke 20 yılda anca bu kadar olabiliyor.

    Sevgiler saygılar herkeze.
    14 Kasım 1975 tarihinde ASELSAN kurulmuştur.
    14 Haziran 1988 Roketsan kurulmuştur
    1982 Havelsan kuruldu
    1973 Tusaş kuruldu

    50 yıldır çivi çakılmıyorsa bunları kim kurdu
  • 24-07-2025, 08:09:02
    #26
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar. İnanın bu tip konulara yorum yapmayı hiç sevmiyorum. Fakat kendimi tutamiyorumda bazen. Tek bir cümle yazıp çıkıyorum.

    Ülkemizde 50 yıldır olmayan yapılmayan birçok şey 20 yılda yapılmaya çalışılıyor. Kusura bakmayın da bagzi arkadaslar; Az insaf az vicdan yahu.Hani Allah'ta iyi demez. 20 yıl oncesinide çok iyi biliyorum / bilenlerimiz de vardir dimi dostlar? 50 yıldır çivi cakilmamis bir ülke 20 yılda anca bu kadar olabiliyor.

    Sevgiler saygılar herkeze.
    Hadi gel tartışalım istersen?
    Neler yapıldı?

    Bu saydığın-sayacağın yapılanlar için:

    Yaptıkları neler halkın cebine yarar-zarar oldu?
    Yaptıkları nelerin ülkeye faydası dokunmaya başladı ve ne kadar kazandırdı?
    Yaptıklarının kimlere ne faydası oldu? Ülkeye mi faydası oldu yapanlara yaptıranlara mı faydası oldu?

    Hadi tartışalım. Ama gerçekten dürüst ve doğruları öğrenince şaşırmayıp inkar etmeyeceksek tartışalım?

    Ha birde Allah'ta iyi demez kelimesini yazıp her yapılanlar gibi dini karıştırıp Allah hakkında yorum yapmayı kesiniz lütfen.
    Kimsiniz siz haşa Peygamber misiniz Allah adına yorumlarda bulunup dinimizi katarak haklılık payınızı yükseltmeye çalışıyorsunuz?
  • 24-07-2025, 09:35:07
    #27
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 Kasım 1975 tarihinde ASELSAN kurulmuştur.
    14 Haziran 1988 Roketsan kurulmuştur
    1982 Havelsan kuruldu
    1973 Tusaş kuruldu

    50 yıldır çivi çakılmıyorsa bunları kim kurdu
    Bunlardan önce kıçımızda yaprak elimizde mızrak geziyorduk öyle deme.