Selamlar arkadaşlar. İnanın bu tip konulara yorum yapmayı hiç sevmiyorum. Fakat kendimi tutamiyorumda bazen. Tek bir cümle yazıp çıkıyorum.
Ülkemizde 50 yıldır olmayan yapılmayan birçok şey 20 yılda yapılmaya çalışılıyor. Kusura bakmayın da bagzi arkadaslar; Az insaf az vicdan yahu.Hani Allah'ta iyi demez. 20 yıl oncesinide çok iyi biliyorum / bilenlerimiz de vardir dimi dostlar? 50 yıldır çivi cakilmamis bir ülke 20 yılda anca bu kadar olabiliyor.
Sevgiler saygılar herkeze.
14 Kasım 1975 tarihinde ASELSAN kurulmuştur.
14 Haziran 1988 Roketsan kurulmuştur
1982 Havelsan kuruldu
1973 Tusaş kuruldu
50 yıldır çivi çakılmıyorsa bunları kim kurdu