Ülke yanmış Fan olanların umrunda mı ? Alınlar secdeye değsin yeter.CEHAPE OLSA ÜLKE NE HALE GELİRDİ YEĞENİMMMM.....

Ömrümüzün 20 yılı boşa gitti bari çocukların iyi olsun Allahım her gün dua ediyorum.