• 12-06-2025, 17:34:30
    #1
    Konunun başlığında ürünün fiyatı yazıyor, sırf zaman çalmak için yazan kullanıcıya böyle bir cevap verdim. Sizce benim uslubum bozuk mu? ve bu vpleri hiç satamaz mıyım?
  • 12-06-2025, 17:36:25
    #2
    Sadece selam almaman bana göre yanlış.Tabi karşındakinin son cümleside yanlış.Genel uslubda sıkıntı yok.Ben hergün böyle muhabbetler yaşıyorum kafaya takarsan başedemezsin...
  • 12-06-2025, 17:36:53
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    gayet yerinde bir cevap vermişsiniz bence
  • 12-06-2025, 17:38:04
    #4
    bir müşteriye bu şekilde cevap verilmez, pazarlamada böylesi müşteriler için satış yapması kolay müşteri deriz.
    adam açıkca size beni ikna et alayım demiş. siz almaması için ikna etmişsiniz.
    ve evet, bir satıcı asla bu uslübu kullanmamalı. istediği kadar her yerde yazsın fiyat.

    neden senden alayım demiş ?

    espriyle karışık '' ben onlardan daha yakışıklıyım hocam'' diyip bi gülücük koysaydınız, daimi bir müşteri kazanabilirdiniz.
  • 12-06-2025, 17:38:04
    #5
    Kullanıcı adı verinde listeye bir kişi daha ekleyelim hocam
  • 12-06-2025, 17:39:19
    #6
    İki şekilde yorum yapayım ;
    - "Esnaf" ağzı için hoş bir üslup değil, fiyatlarımız bu şekilde vs daha keskin olmayan cevap verilebilir.

    - esnaf dışı ağız için bı üslup bozukluğu yok benim de ağzıma geliyor söylüyorum.
  • 12-06-2025, 17:39:27
    #7
    Üslubu kendisinin bozuk, sende sinirlenmişsin yazmışsın. Tavsiyem müşterilerin çoğunluğunun böyle olacağını bilmen ve tatlı dille neden senden alması gerektiğini anlatman gerek. Sonuçta bir şeyler satıp sende para kazanacaksın bu dil doğru değil. Müşterinin dili öyle olabilir ama seninki tabiki doğru değil çünkü sen ayı ya dayı demek zorundasın. Demezsen satışa çevrilen konuşmaların sayısı çok düşer. Gerek indirim yapar veya gerek farkını anlatırsın adam gelmiş ayağına kadar kaçırmayacaksın.
  • 12-06-2025, 17:39:57
    #8
    İnsanlar övülmeye pohpohlanmaya çok alışık hocam. Sizlik bir durum değil. İnsanlar alıcı oldukları zaman çok fazla şey bekliyorlar bazen
  • 12-06-2025, 17:41:23
    #9
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun başlığında ürünün fiyatı yazıyor, sırf zaman çalmak için yazan kullanıcıya böyle bir cevap verdim. Sizce benim uslubum bozuk mu? ve bu vpleri hiç satamaz mıyım?
    Hocam şey demeniz lazimdi
    100 fazla verip neden siteden alasinizki