• 12-06-2025, 17:41:54
    #10
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben s git ordan al derdım hocam ıyı sabredıyorsun :d aynısını smm sektorundede cok yasıyoruz
    Sizin gibiler biraz oksijen israfı.
  • 12-06-2025, 17:42:17
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Benim yerimde olsan düşünemiyorum hocam (:
  • 12-06-2025, 17:52:12
    #12
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir müşteriye bu şekilde cevap verilmez, pazarlamada böylesi müşteriler için satış yapması kolay müşteri deriz.
    adam açıkca size beni ikna et alayım demiş. siz almaması için ikna etmişsiniz.
    ve evet, bir satıcı asla bu uslübu kullanmamalı. istediği kadar her yerde yazsın fiyat.

    neden senden alayım demiş ?

    espriyle karışık '' ben onlardan daha yakışıklıyım hocam'' diyip bi gülücük koysaydınız, daimi bir müşteri kazanabilirdiniz.
    Haklısınız ama kısmen. Ben bir esnaf değilim veya kurumsal bir işletme sahibi. Sadece oyunu oynamadığım için elimde kalan kodları satıyorum ki zaten adet başına 150tl indirimli fiyat vermişim. Bundan ötesi saygısızlığa giriyor bence, arkadaş keşke daha ucuz bir fiyat teklif etse de insan gibi konuşsak. Müşteri kazanmak istesem tabii ki sizin söylediğiniz gibi yaklaşırdım ama bu tip insanlara pek tahammülüm yok. Bence biraz empati kurabilirseniz karşınızda ki insanın saygısızlık yaptığını kavrarsınız.
  • 12-06-2025, 18:00:37
    #13
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibiler biraz oksijen israfı.
    sızın gıbıler derken hocam ?
  • 12-06-2025, 19:16:53
    #14
    Tercih sizindir yazsaydınız bence. Tercihinin sebeplerini sıralayın ki ikna edici dilinizi konuşturun derim. Çok kırıcı ve haşin bir dille yazmışsınız hocam.
  • 12-06-2025, 19:21:10
    #15
    hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sızın gıbıler derken hocam ?
    Küfür etmenizden bahsediyor sanırım hocam. Hiç hoş değil, çok ayıp. Hele ki smm satan biri olarak kimsenin hiç tasvip etmediği şeyler bunlar.
  • 12-06-2025, 19:37:25
    #16
    Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız ama kısmen. Ben bir esnaf değilim veya kurumsal bir işletme sahibi. Sadece oyunu oynamadığım için elimde kalan kodları satıyorum ki zaten adet başına 150tl indirimli fiyat vermişim. Bundan ötesi saygısızlığa giriyor bence, arkadaş keşke daha ucuz bir fiyat teklif etse de insan gibi konuşsak. Müşteri kazanmak istesem tabii ki sizin söylediğiniz gibi yaklaşırdım ama bu tip insanlara pek tahammülüm yok. Bence biraz empati kurabilirseniz karşınızda ki insanın saygısızlık yaptığını kavrarsınız.

    9 yıldır uluslararası pazarlama yapiyorum dostum. Empati kısmını geçeli çok oldu sanki : )
  • 12-06-2025, 19:50:04
    #17
    Selam verilmiş sadece selamı almamışsınız kendi inancınızda ve uslübünüzde alsanız iyi olurdu. Müşteri zaten düzgün bir dil kullanmamış ancak önemli olan sizin üslubunuz olarak değerlendirirsek biraz daha sabırlı ve yapıcı olursanız güzel olurdu.
    Forumda gördüğüm ticaretlerde selam almadan iban atan tipler var sonra neden cevap vermeye devam etmiyorlar diye konu açıyorlar. Üslup çok önemlidir hadsize haddini her zaman bildirin ancak güzel uslübunuzun altındada ezmeyi ihmal etmeyin.